Kristoffer Postad 1 Maj , 2009 Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 Fast det verkar vara nästa söndag, den 10:e, som gäller ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 Maj , 2009 Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 Fast det verkar vara nästa söndag, den 10:e, som gäller ... Elände elände, jag tog för givet att det skulle vara varje söndag. Grymt besviken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Bumpar den hör lite, så ingen "glömmer" den här viktiga prestigefyllda turren Vilka vågar ställa upp på söndag? Mike, uppdatera gärna första inlägget så det framgår lite tydligare vilket klockslag och dyl. Så ingen har det att skylla på, menar jag Uppdaterat! Fast det verkar vara nästa söndag, den 10:e, som gäller ... Korrekt. Elände elände, jag tog för givet att det skulle vara varje söndag.Grymt besviken! Sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Motfallskärringen Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Elände elände, jag tog för givet att det skulle vara varje söndag.Grymt besviken! Ja asså. Här hade man förhinder förra veckan och har laddat hela denna vecka för att köra över er åsså blire inget. Vad är det för organisatör? . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Vad är det för organisatör? . En organisatör som jobbar varannan söndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Kan vi inte ha lite snabbare struktur så att turen blir mer avgörande? Man vill ju kunna vinna liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Kan vi inte ha lite snabbare struktur så att turen blir mer avgörande? Man vill ju kunna vinna liksom. Ja, vi skulle ju kunna ha en sådan där lottostruktur som SS kör med ibland. Alla startar med 1 marker, och så får vi se vem som vinner? Jag vann en sådan turre med typ 100 startande. Det var kul. Det var riktig poker, kände jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Kan vi inte ha lite snabbare struktur så att turen blir mer avgörande? Man vill ju kunna vinna liksom. Your wish is my demand.... Denna gång är det vanlig struktur och 3K marker. (Alltså, jag gjorde fel när jag beställde turren. SÅ stor respekt för Okochas önskningar har jag inte!) Turren är alltså beställd. Markera 10/5 kl 20:45 (sista reg 20:40 på SvS) i almanackan så kör vi! Kan vi få 31 deltagare även denna gång månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Nu är det väl dags imorgon iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Nu är det väl dags imorgon iallafall Jo, visst är det det! 20:45, PF Prestige heter turren och lösenordet är "gulamike". Satsar på att bli bland topp 20 denna gång iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Jag siktar på att hinna vara med denna gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Jag siktar på att hinna vara med denna gång! Helt rätt, man ska inte ha för högt ställda mål. Vara med > komma itm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Dax att regga er nu... GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Se till att regga er nu, bara 5 st med just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Jaha, då var det dags för andra omgången av PF Prestige Tour. Mindre än en timme kvar till registreringen stänger!! Kom igen och var med nu. Insats 110:-, namnet är PF Prestige och lösenordet "gulamike". Gl alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F_Eklund Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 2 slow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Är det inte fler som vågar? Det går alltid att skylla på "missklick" om man åker ut tidigt. Det är mycket prestige som står på spel här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Reggad och klar. Jag nickar L8nite4tun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fulpetson Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Reggad och klar, nickar PLUPP 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Reggad men dyker upp lite sent. Dela broderligt på mina mörkar! Nickar hållihattenGreger eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Reggad och nickar Dalajar, watch it... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 I am in..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Snabba på och regga nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Jaha, mindre än hälften så många deltagare som förra gången... Nåja, idag lär jag iaf nå topp 20... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Slapp ju iaf åka först. Dock bara 1.3K kvar =( Edit: Håller stilen! Ute som näst första man idag också!! Med 900 kvar ställer jag pre med 77. Syn av Omalley (som har varit sitout till den här handen) som givetvis hittat KK... Gl ni andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts