Nice Hand GG Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 100kr added Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Driver Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Efter en längre tids pokerpaus så är det dags igen, jag är anmäld till kvällens turnering. Ska bli skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 i'm in goodluck alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 All In! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zille Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 ok game on Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 lol fått min chatt avstängd EDIT: nickar obv Riverjack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 kul att bli utdragen på river.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Kul att gå från 200 till 3,7k:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 blev först utdragen av riverjack i 2 potter, sen får jag in det med par i kungar mot par i knektar och han drar ut mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Kul att gå från 200 till 3,7k:D bara för du spelar gto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 bara för du spelar gto Rigg........... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Klarade ju mig bra mycket längre än dig MikeTime... Så vad du drar för slutsatser av det vet jag inte men jag vet vad jag drar... Annars kan man konstatera att detta var riverns turnering. Sjukt hur många underdogs som drogs ut på rivern. De som trofast hävdar att SS inte är riggat skulle sett denna turre. och mycket annat... i princip ospelbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Klarade ju mig bra mycket längre än dig MikeTime... Jo. Exakt TRE händer längre. *kram iaf* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Så fort man klarar sig längre än någon annan i en turnering är man helt klart en bättre pokerspelare. Det är sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Nu blev jag ju sugen, är med nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Så fort man klarar sig längre än någon annan i en turnering är man helt klart en bättre pokerspelare. Det är sant... Öhhh...ja. Eller är det den som åker ur först som är bäst och vinner?? Jag trodde det gällde att klara sig så långt som möjligt men jag kanske har missuppfattat detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Öhhh...ja. Eller är det den som åker ur först som är bäst och vinner?? Jag trodde det gällde att klara sig så långt som möjligt men jag kanske har missuppfattat detta? Nej nej, jag håller ju med dig här. Du är ofc bäst med dina 10BB öppningsraises pre, eftersom du slog Mike. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Nej nej, jag håller ju med dig här. Du är ofc bäst med dina 10BB öppningsraises pre, eftersom du slog Mike. känns som den här killen missuppfattat ALLT vad poker innebär... Jaja... det är ju minst sagt VÄRDE i den här turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 känns som den här killen missuppfattat ALLT vad poker innebär...Jaja... det är ju minst sagt VÄRDE i den här turneringen Menar du alltså att 10BB öppningsraise är dåligt? Jag fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 five_star e kass han e värde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 five_star e kass, han är värdet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Menar du alltså att 10BB öppningsraise är dåligt? Jag fattar inte... Tha word från en småspelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Tha word från en småspelare Alltså, jag försöker lära mig. Kan inte du som är highroller på 0,5/1 hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts