artofdaniel.com Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Tjenare! Eftersom jag inte haft så värst mycket framgång i poker så är det dags för mej att sadla om och satsa på konst-karriären. Något jag lagt märke till är att det är väldigt svårt att hitta bra poker-relaterad konst. Således har jag spenderat ett par månader med att försöka åtgärda detta och har nyligen blivit klar med '' och ''. Om folk gillar dessa så kommer jag även göra 'Diamonds' och 'Clubs'. Tänkte höra om ni har några tips till en fattig konstnär om någon som kan vara intresserad av att ha poker-relaterad konst på väggen? Uppskattar all hjälp! Daniel artofdaniel.com Citera
Jennez Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Ritigt fina bilder! Ingenting jag själv skulle ha på väggen, inte min stil, men snyggt jobbat. Citera
Carandiru Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 nice, speciellt spader-damen gillade jag Citera
artofdaniel.com Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 Tackar, kul att höra. Ska jobba vidare med 'Ruter' och 'Klöver' Citera
Metaddict Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Ritigt fina bilder! Ingenting jag själv skulle ha på väggen, inte min stil, men snyggt jobbat. Känner likadant. Men fint jobbat verkligen. Citera
Dead-Inside Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Bra saker detta måste jag säga. Citera
Odrike Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Gillar verkligen bakgrunderna och stilen. Det är dock något med tjejerna som jag inte gillar de känns påklistrade + något som jag inte riktigt kan peka på. Tycker i alla fall om dit arbete.. Citera
Gäst Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Väldans tjusiga tycker jag, ser gärna kungar och knektar också. Varför inte hela kortleken i samma stuk? Edit Gick in på hemsidan nu och får kraftiga Jim Fitzpatrick-vibbar. Är han månne en inspiratör? Citera
LappRoffe Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Köpte en hel kortlek med såna där på Hötorget förra veckan... Citera
LappRoffe Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Märkligt att inte den vanligtvis så känsliga spamradarn har gått i botten bland moddarna ännu...Samma dynga kablas ut i samtliga pokerforum för dagen. Men spammet kanske bara gäller pokerrelaterade ämnen, vad vet jag min gamla bittra gubbe. Citera
LappRoffe Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Äh. Jag passar väl på och gör lite reklam för mitt eget företag... laprof.productions.com:-D Citera
honest99 Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Äh. Jag passar väl på och gör lite reklam för mitt eget företag...laprof.productions.com:-D TACK! Made my day! :lol: ...fast de cencurerade bort min alternativa hjärter dam, med aningen fylligare bröst. Citera
Recommended Posts