Ezkash Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Fick det här i brevlådan, är det ett skämt eller?! Vem skulle villa spela sånt larv.. We are proud to introduce our new Flipament and Blitzkrieg SNG's! Both are degenerate gambler's dreams. Flipaments are Heads up Sit n Go's were each player goes all-in preflop on the first hand until a winner takes it down. We are running these at as little as $3.10 and up to $105. Blitzkrieg's are 6 handed Sit N Go's were everyone goes all in until a winner takes all. No skill, all gamble. As always, I want to know what you think! Let me know your thoughts on both additions and I may just ship you a buyin or two to try them out! Sincerely, Brandon Berndt Poker Room Manager Citera
hamstern Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 kolla bara hur många som spelar 20+2 eller 50+5 kronors sngs lotto på svs, iofs så är det vanlig utbetalningsstruktur där men 10manna. Så det finns folk som tycker om sånt där. Citera
Hagan Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Låter väl trevligt om man inte har ngt o göra och vill gambla lite. Citera
kraclob Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Jag skulle enkelt kunna köra dem där om man var tiltad eller om man hittade 100 dolls på ett konto och vill lira en 109 tour. Testa flippa 3 gånger liksom Nångång ska det stå.. Edit: Vilken sida pratar vi om? Citera
dekutree Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Jag skulle enkelt kunna köra dem där om man var tiltad eller om man hittade 100 dolls på ett konto och vill lira en 109 tour. Testa flippa 3 gånger liksom Nångång ska det stå.. Edit: Vilken sida pratar vi om? Poker Room står det underskrivet med i mailet Citera
kraclob Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Poker Room står det underskrivet med i mailet Ja, men utan att tänka efter så mycket så antog jag att han var poker room manager på så gott som vilken sida som helst. Edit: Varför skulle ett nedlagt skin skicka ut mail om att dem fixat nya spel? End of an EraApr 14, 2009 Well folks, after almost ten years of fun and games, it is with a heavy heart and a tear in my eye that I have to announce that this is it; as of 11:00 CET today, Tuesday the 14th of April 2009, PokerRoom.com will no longer be open for online poker. Edit2: Tror jag har fått fram till att det gäller en sida kallad Aced.com ska undersöka vilket nätverk det är nu. Citera
Drunken_Penguin Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Alla som gillar att spela roulette och black jack och liknande borde väl också kunna gilla att spela det här? Citera
popquee Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Skulle ge mig större vinstchans iaf.. Är nog bara spam, eller? Citera
fhaugen Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Kan ju bli EV+ men bra rakeback och rake race. Citera
Ezkash Postad 15 April , 2009 Författare Rapport Postad 15 April , 2009 Alla som gillar att spela roulette och black jack och liknande borde väl också kunna gilla att spela det här? Nåja, de som spelar roulette eller BJ tror väl de kan påverka lite genom strategier. Här tittar man ju bara på... Citera
heltok Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 riktigt skönt koncept. kan med fördel uttökas till mtt med obegränsat antal startande. förresten, börjar folk bli uttråkade? Citera
okocha Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 förresten, börjar folk bli uttråkade? Jag är alltid uttråkad imo Citera
heltok Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Jag är alltid uttråkad imo aja, då kör vi då. Citera
Ola Brandborn Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Vill ni verkligen leka så kan jag se till att det läggs upp likadana men med betydligt lägre rake. Säg bara till... Citera
okocha Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Vill ni verkligen leka så kan jag se till att det läggs upp likadana men med betydligt lägre rake. Säg bara till... ska helst va en billig rebuy isf, vinnaren tar allt, högt tak på antalet rebuys, vet inte om jag skulle orka skapa konto på betway bara för det iofs. Citera
Recommended Posts