Swe_Lalle Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Hej! Jag undrar hur man skickar PM, har klickat runt och försökt men inte fått till det. Tack på förhand. Citera
Bluwajt Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 tryck på ett namn å tryck "skicka meddelande". Tror du måste ha en post eller nåt men det har du ju nu Citera
Drunken_Penguin Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=51029 Skulle tro att "varit medlem i minst 5 dagar" innebär "minst 5 dagar efter första inlägget". PM skickar du genom att klicka på personens nick. Du får då upp en lista med olika val, bla "Visa allmän profil" och "Skicka ett privat meddelande till xxx". Gå inte och PM-spamma nu bara för då kommer jag säkert få massa skit för att jag hjälper dig. Citera
gdaily Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 Skulle tro att "varit medlem i minst 5 dagar" innebär "minst 5 dagar efter första inlägget".Nej. OP borde fått det påslaget i exakt samma ögonblick som han skrev det här inlägget, sitt första... Citera
Drunken_Penguin Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 Nej. OP borde fått det påslaget i exakt samma ögonblick som han skrev det här inlägget, sitt första... Gäller samma sak för nya användare när de ska ta emot PM? Dvs att de inte kan ta emot PM innan de skrivit första inlägget? Som notis kan nämnas att jag inte kunde skicka PM till OP när jag svarade på tråden, det går nu dock. Citera
gdaily Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 Gäller samma sak för nya användare när de ska ta emot PM? Dvs att de inte kan ta emot PM innan de skrivit första inlägget?Dunno, tror det Citera
KungKroon Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 ok! Nominerar dig till årets forumit! Citera
Recommended Posts