MacDaddy Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 EFter att man börjat en turnering är det vad jag ser omöjligt att komma in i lobbyn igen. Eller går det på något sätt? Man vill ju gärna veta hur man ligger till osv. Citera
dandelion169 Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Påbörjade turneringar ligger längst ner Citera
Plisskin Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 ..är att man inte kan få separata fönster med olika lobbys (om man spelar fler) OCH att inget payoutschema finns att tillgå....nånstans! Citera
bearbeer Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 OCH att inget payoutschema finns att tillgå....nånstans! på "tournament info" på vissa skin finns det, i min eurobet finns t.ex. men inte i polarns som har nåt annat ongame-skin. Citera
Jakelamotta Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 På bwins hemsida tror jag man kan hitta alla, de flesta skins har dock inte vilket är fruktansvärt svagt. Hela turneringslobbyn är så dålig som cashgamesidan var förut, seriöst så trodde jag ett tag att de medvetet försökte göra sajten så dålig som möjligt. Cashgameborden har blivit mycket bättre dock, hoppas de fixar turrelobbyn med. Citera
KungKroon Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 på "tournament info" på vissa skin finns det, i min eurobet finns t.ex. men inte i polarns som har nåt annat ongame-skin. det tråkiga är att man kommer till en internetsida då... Bättre än inget, men känns riktigt onödigt. Fattar inte varför de inte gör nåt åt detta... :shock: Citera
Recommended Posts