MJ Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Minnen från -98: Vi hade bokat bord på Café Opera en månad innan. Miraklet inträffar i sista matchen och det blir guld till slut. Vi är ett gäng som firar guldet och missar bordsbokningen med några timmar. Det blir Dubliners istället och sedan försöker man komma in på Caféet. En kompis är lite "känd" supporter och Limpar fixar in honom. Kompisen snor några cider från baren och blir utslängd. När Caféet stänger drar några spelare vidare till Mera. Jag hakar på Asper och Häcken-Mattias (som flygits upp till firandet), så det var inga problem att komma in. Där inne ortsätter man att fira så jag försov mig till jobbet kl 16 dan därpå. En oförglömlig kväll i november -98, året som på det personliga planet var det värsta i mitt liv. Silverfirandet på Berns gick inte av för hackor det heller. Guld -09! Citera
Bodinarn Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Skön historia MJ Själv var man bara en spoling på 14år senast det begav sig.. Citera
MJ Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Du har växt till dig nu och är redo för ett rejält firande! (känns så klart endast fem omgångar in i serien). Citera
Saint_Bjorn Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Blir rörd när jag ser tabellen och AIK i topp. Då jag läser ner till botten av tabellen brister det och glädjetårarna rinner sakta nerför kinderna. Citera
MJ Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Blir rörd när jag ser tabellen och AIK i topp. Då jag läser ner till botten av tabellen brister det och glädjetårarna rinner sakta nerför kinderna. Man blir ju mer lätt rörd av alkohol. Jag tar efter dig och läser tabellen. Det sprutar verkligen. Citera
Donner Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Polarn gråter oxå, fast han e apa, så det är inte pga att han är rörd.. Citera
bananuz Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Postad 29 April , 2009 Hur fan gick det här till...? Citera
Trollat Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Vilken jävla käftsmäll detta blev. Missade matchen, men tydligen så var spelet ganska bra i 1:a halvlek iaf. Citera
Bodinarn Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 man kanske skulle sluta jinxa o stanna hemma i fortsättningen. 2/2 förluster och noll gjorda mål på råsunda då undertecknad varit där:-( Citera
Saint_Bjorn Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Missvisande resultat imo, så... man kanske skulle sluta jinxa o stanna hemma i fortsättningen. 2/2 förluster och noll gjorda mål på råsunda då undertecknad varit där:-( håll dig hemma för fan!!!! Citera
Larzzon67 Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 man kanske skulle sluta jinxa o stanna hemma i fortsättningen. 2/2 förluster och noll gjorda mål på råsunda då undertecknad varit där:-( Fortsätt gå är mitt råd. Klart det inte beror på dig Änglarna vinner ändå till slut. (önsketänkande) Citera
Donner Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 Nu jävlar är det dags för 3p! Drar in till stan o börjar ladda så fort jag har duschat. Visst fan är det kl 11 krogarna börjar servera på lördagar? Citera
bananuz Postad 9 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2009 Nu jävlar är det dags för 3p! Drar in till stan o börjar ladda så fort jag har duschat. Visst fan är det kl 11 krogarna börjar servera på lördagar?hahaha Citera
Cyntax Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 Tyvärr missar jag dagens match, jag är i Piteå. Men vad sägs om att vi (vi=de från pf som hejar på AIK och gillar att dricka öl) kör en lite ölfest inför AIK-Elfsborg den 21/5, eller AIK-Hammarby 28/5, eller AIK-Göteborg 12/7? Citera
Bodinarn Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 Jag är ute i landsbygden för att närvara på systersonens dop och får därför grinda dagens match på tv. Får se om jag kan fungera som antijinx.. Citera
Donner Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 Muhahah AIK äger igen!!! Satan vilken slakt på råsunda! Eller hur fan det nu var...vann gjorde vi iaf...ta er i häcken o åk hem till sveriges rövhål era bönder! Hahaha...känner att det här blev ett vädligt moget inlägg.aja lukats plussa massor i fyllan o villan yaaaaay... Citera
_slipknot1_ Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Skönt med vinst igen. AP KROSS AP KROSS AP KROSS AP KROSS AP KROSS AP KROSS AP KROSS!! Citera
thekid Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Önskelista under sommaren: 1. En anfallare, renodlad striker bredvid Obolo 2. En kantspringare/mittfältare då vi har glasben på i stort sett samtliga mittfältare. 3. Ragga tillbaks Nicklas Sandberg eller Per Nilsson att ta plats bredvid Jos i försvaret. Får vi behålla Obolo hela säsongen med ovanstående ändringar ser det riktigt intressant ut för hösten. Eftersom det inte finns en chans i helvetet att vi får behålla Obolo så önskar jag mig en värdig ersättare, typ C. Ronaldo, Messi eller Zlatan. Citera
Trollat Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Niklas Sandberg är den jag helst av alla skulle vilja ha tillbaka. Han kan spela både def. mittfältare och mittback och gjorde det jävligt bra. Att hans hjärta dessutom slår för gnaget är ju inget negativt heller. Fast jag vill inte bänka varken Jos eller Per Karlsson, så vetifan. Skriv nytt kontrakt med Obolo fort som helvete, ge honom vad han vill ha, typ. Citera
Bjorn_ Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Önskelista under sommaren: 1. En anfallare, renodlad striker bredvid Obolo 2. En kantspringare/mittfältare då vi har glasben på i stort sett samtliga mittfältare. 3. Ragga tillbaks Nicklas Sandberg eller Per Nilsson att ta plats bredvid Jos i försvaret. Givet AIK fotbolls mer än lovligt dåliga ekonomi skulle den där önskelistan vara rena döden. Känns som att vi har ett par tuffa år att vänta. Får vi behålla Obolo hela säsongen med ovanstående ändringar ser det riktigt intressant ut för hösten. Det troligaste är väl snarare att vi väljer att sälja Obolo i sommar utan att ersätta honom efterssom vi behöver pengarna för att täcka underskottet av driften. /Bjorn Citera
thekid Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Bjorn Önska kostar ingenting. Jag har också läst ekonomirapporten. Vår ekonomiska kostym är för stor. "Nån borde göra nåt". Ehum. Trollat: Per Karlsson hade en bra match senast, men han är uppenbart sämst i AIKs backlinje, av de ordinarie. Den svaga länken, If u will. Citera
Trollat Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Okej. Jag inte sett mer än tre, max fyra, matcher i år så kanske inte ska uttala mig, men det jag har sett av honom så har jag gillat det iaf. Hellre förstärkning på anfallet än i försvaret känns det som nu, även om Jagne gjorde två i lördags. Citera
Donner Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Försvinner Obolo i sommar blir det väl inga fler mål den här säsongen. De mål han inte gör själv är han ju ändå alltid inblandad i. Citera
Deco89 Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Försvinner Obolo i sommar blir det väl inga fler mål den här säsongen. De mål han inte gör själv är han ju ändå alltid inblandad i. Ja säljs Obolo kommer säsongen bli som när vi sålde Wilton katastrof Citera
Recommended Posts