Bodinarn Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Så sjukt att resultaten klonkade så fint. Nu SKA vi tillbaka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Jag står och spyr nånstans runt A15 på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 11 April , 2010 Rapport Share Postad 11 April , 2010 AIK är uppe i elitserien igen. Vi åkte ur 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 AIK-Linköpng premiär 18 sep en fredag kl 21.00 kan det bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 bump, har varit lugnt här ett halvår nu. Startade fint med 400 inlägg på ett år men nu ett par på ett halvår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 avgå miller, avgå flavio, avgå bolagsstyrelsen, avgå charlie mian din jävla lismare, avgå alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 12 September , 2010 Rapport Share Postad 12 September , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 kommer gå åt h-vete me hockeyn eh nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 VI SES PÅ LÖRDAG ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 kommer gå åt h-vete me hockeyn Har väl gått okay för att vara en nykomling. VI SES PÅ LÖRDAG ! Jag var där i tisdags och hejade på Luleå Men jag hoppas att Gnaget tar sista slutspelsplatsen och krossar Sheleftyou. Luleå får väl Linköping, vilket passar mig perfekt, då nya flickvännen bor i Mantorp. Jävlar vad jag ska heja på Luleå då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Whoosa Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 VI SES PÅ LÖRDAG ! Varit ständigt nervös i en vecka nu inför detta. Så sjuka förutsättningar. 1p för slutspel, 0p för ev kvalserie. Börjar bli dags för lite bira nu för att lugna nerverna. KOM IGEN NU GNAGET! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 kommer gå åt h-vete me hockeyn Hmmm går ju åt h-vete nu?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Så underbart. De är så bra nu så man fan blir rörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Så underbart. De är så bra nu så man fan blir rörd. Det går bra nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Om knappt tre timmar smäller det! Finns bara en sak att säga, KÄRLEK /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 KÄRLEK Jag tar mig friheten att citera mig själv Jag älskar er underbara hockeykrigare! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Jag tar mig friheten att citera mig själv Jag älskar er underbara hockeykrigare! /#LOUDmouth# Hatar +quotes men nu frångår jag mina principer: ett stort jävla +10000^999999999 :h: :h: :h: :h: :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Imorgon smäller det!! APKROSS!!! HUGGA dif!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Tack Ivan för räddningen i slutminuterna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men fyfan vilket jävla kasst spel det är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 6 April , 2011 Rapport Share Postad 6 April , 2011 Tack Ivan för räddningen i slutminuterna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men fyfan vilket jävla kasst spel det är Är alltid det i premiärer för AIK ända sedan jag börja gå 1997, så jag är inte orolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trollat Postad 9 April , 2011 Rapport Share Postad 9 April , 2011 Vet någon här var jag kan hitta intervjun med Niklas Sandberg dagarna efter att han har skrivit på Cluj? Jag hittar den inte varken på Youtube eller via Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 20 April , 2011 Rapport Share Postad 20 April , 2011 Förutom att vi gläds över skansengängets miserabla trupp/spel/läge och hasselakollektivets söderavdelning som rosar marknaden i Super:roll:ettan så är det dags för en uppmaning till alla gnagare att lyfta på dom feta pokerrövarna och se till att fixa biljett till sillstryparslakt anno 2009 i morgon: 2-1 med mål av både B1 & B2 Finns ingen ursäkt att inte vara på plats på Råsunda i morrn kväll! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 20 April , 2011 Rapport Share Postad 20 April , 2011 Förutom att vi gläds över skansengängets miserabla trupp/spel/läge och hasselakollektivets söderavdelning som rosar marknaden i Super:roll:ettan så är det dags för en uppmaning till alla gnagare att lyfta på dom feta pokerrövarna och se till att fixa biljett till sillstryparslakt anno 2009 i morgon: 2-1 med mål av både B1 & B2 Finns ingen ursäkt att inte vara på plats på Råsunda i morrn kväll! /#LOUDmouth# I'll be there!! Östra nedre som ett tvättäkta råsundafetto! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 20 April , 2011 Rapport Share Postad 20 April , 2011 ses på östra, här ska de hånas mot grinungen selakovic Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Ok, tipset satt inte men vad gör väl det en sån här dag. Jag fick någon jävla fyrverkeripjäs i plytet men vad gör väl det en sån här dag. Den förbaskat trevliga amazonen jag snackade med i halvtid försvann i vimlet meeeeen vad gör väl det en sån här dag Alla lukt ..... rensar fisk i göteborg! Så lätt! Sjukt snyggt mål av B2 också. Kärlek! EDIT: Är det helt omöjligt att damen ifråga hänger på pf? Poker, öl & gnaget kanske är lite för bra för att vara sant. Nåja, here it goes. Vill du snacka vidare om ungdomar & alkohol så.......................... /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts