Crappy Postad 30 Mars , 2014 Rapport Share Postad 30 Mars , 2014 Då börjar det Vad tror ni om årets Allsvenska? Vinner ni, eller blir det MFF som tar hem det? Förbannat tråkigt det som hänt ofc, och återigen, slöddret måste bort. Först vandalisering av en krog, 5 pers till sjukhus. Sedan det oerhört tragiska dödsfallet, och trotts det verkar det som om det fortfarande är ett upplopp och bråk mellan så kallade fans. Rubriker eller inte, nu har det gått för långt, gemene man kommer inte vilja gå på fotboll, inte bara i rädsla för att hamna mitt emellan två klackar. Ingen klubb kan längre tolerera en firma, oavsett om det skapar rubriker och väcker intresse runt klubben. Bevisligen blir det bara negativ publicitet och all reklam är fan inte bra reklam Vad anser ni, som faktiskt har en av de största firmorna? Därmed inte sagt att det är den mest våldsama Vad ska göras för att detta inte ska upprepas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananas8 Postad 22 April , 2014 Rapport Share Postad 22 April , 2014 Verkar inte finnas så mycket att göra åt våldet. Var bråk efter mff-dif igår.. Ser inte hur alla arga unga män ska bli glada unga män helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 23 April , 2014 Rapport Share Postad 23 April , 2014 Verkar inte finnas så mycket att göra åt våldet. Var bråk efter mff-dif igår.. Ser inte hur alla arga unga män ska bli glada unga män helt plötsligt. hahaha årets kommentar.. tur inte alla har samma inställning som du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Maj , 2014 Rapport Share Postad 15 Maj , 2014 Lycka till Låt bästa lag vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dimension5 Postad 15 Maj , 2014 Rapport Share Postad 15 Maj , 2014 Enkel vinst idag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Maj , 2014 Rapport Share Postad 15 Maj , 2014 Nja Nu vann inte bästa laget. Men bästa målvakten vann. Grymt bra av honom. Gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 Vilken jävla fantastisk kamp det är i Allsvenskan då. Vem vinner Lennart Johanssons pokal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 Ja riktigt grym Men ni som vi ser nog helst att det blåvita som leder atm inte vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 4 September , 2015 Rapport Share Postad 4 September , 2015 Vilken jävla fantastisk kamp det är i Allsvenskan då. Vem vinner Lennart Johanssons pokal? Ja inte är det AIK iallafall, den saken är ju jävligt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 12 September , 2015 Rapport Share Postad 12 September , 2015 Ja inte är det AIK iallafall, den saken är ju jävligt säker. Jo tjenare, vääääldigt säkert. Bitter någon? Till saken så känns det som att det kommer stå mellan AIK och sillstryp. Det som talar för AIK är det något lättare spelschemat samt det faktum att man trots det stundtals rätt risiga spelet ändå lyckas knyta ihop säcken och vinna. Dessutom verkar Henok hittat målformen igen. Och appropå målform så har hela laget bidragit till en imponerande målskörd. Har alldeles för dålig koll på sillstryp för att kunna ge en rättvis analys av dom annat än att deras trupp på pappret känns något starkare. malmö verkar lägga allt krut på CL och som trots en bred och kompetent trupp inte riktigt mäktar med dubbla fokus. Och det trots support i rövslickarklassen av fotbollsmördarna på svff. gnellos känns som ett extremt humörlag som blandar och ger hej vilt. Dessutom utan att tilldra sig speciellt mycket intresse. Media gör stundtals tappra försök att haussa dom men annars? Bubblare är peking som sett till förutsättningarna inför säsongen inte borde ligga där dom gör men ändå har visat sig kapabla att trolla med det dom har. Känns som att dom i alla led överpresterat och fått ut max, från ledning ner till varje lagdel. Håller det hela vägen? Jag tror inte det. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 September , 2015 Rapport Share Postad 12 September , 2015 Ja man måste väl vara "Från vettet" för att tro det. Tyvärr tror jag du kan ha rätt, hemska tanke. Om nu inte Elfsborg kan rycka upp sig och få lite stabilitet i backlinjen, så hoppas jag faktiskt på Norrköping. Det värsta som kan hända är nog att sillstryparna vinner, men det är ta mig tusan nästan lika illa om råttorna får ta över. Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 Med tanke på att era så fantastiska fans idag hade ett av de djävligaste uppträdanden man hört på en fotbollsplan, hoppas jag innerligt att ni inte vinner allsvenskan. Den glädjen förtjänar inte dessa fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 28 September , 2015 Rapport Share Postad 28 September , 2015 Med tanke på att era så fantastiska fans idag hade ett av de djävligaste uppträdanden man hört på en fotbollsplan, hoppas jag innerligt att ni inte vinner allsvenskan.Den glädjen förtjänar inte dessa fans. +1000, vidrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 28 September , 2015 Rapport Share Postad 28 September , 2015 Som AIKare skäms jag så mycket att jag får ont i hela jävla kroppen. Vi förlorade vår målvakt, Turina, och hela Sverige slöt upp på ett fint sätt och skapade en känsla av att fotbollen är så mycket mer. När Ivan dog så fick AIK ett stöd från alla klubbar i hela Sverige och det var så jävla fint att se, även om det såklart var en stor sorg i klubben. Detta var 2,5 år sen. Tydligen hade flera tusen supportrar redan glömt bort att till och med bajen annordnade en tyst minut för att hedra en gnaget målvakt. Jävla idioter, vet inte ens vad jag ska säga. Blir så trött, okej om det hade varit 12styckna finniga 16 åringar som gjort det (Såklart inte okej då heller) men nu var det tydligen halva klacken. Spyr, skäms, fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 September , 2015 Rapport Share Postad 28 September , 2015 Jag är inte på något sätt AIKare, men det här tycker jag var stort av klubben. En rak och uppriktig ursäkt utan krusiduller: http://aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=9657 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 17 December , 2015 Rapport Share Postad 17 December , 2015 Måste bara säga att det var jäkligt gött att AIK inte vann guldet i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 Januari , 2016 Rapport Share Postad 26 Januari , 2016 I år heller, menade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 Januari , 2016 Rapport Share Postad 28 Januari , 2016 Det blev en angenäm tvåpoängare i ishockeytävlingen igår kväll. 4-3 efter straffar, om nån nu mot förmodan skulle undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 28 Januari , 2016 Rapport Share Postad 28 Januari , 2016 Det blev en angenäm tvåpoängare i ishockeytävlingen igår kväll.4-3 efter straffar, om nån nu mot förmodan skulle undra. You win the prize! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 28 Januari , 2016 Rapport Share Postad 28 Januari , 2016 4-5 mot Vasalund. http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=9843 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 29 Januari , 2016 Rapport Share Postad 29 Januari , 2016 You win the prize! Oh,oh,oh. Gimme gimme! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 29 Januari , 2016 Rapport Share Postad 29 Januari , 2016 4-5 mot Vasalund. http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=9843 Äh men lixom vadårå, e ju snö å shit bah! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 Februari , 2016 Rapport Share Postad 3 Februari , 2016 Serjeledare, om det nu mot förmodan är någon som bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 Maj , 2016 Rapport Share Postad 2 Maj , 2016 Ska vi prata fotboll eller skäms vi för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 2 Maj , 2016 Rapport Share Postad 2 Maj , 2016 Tycker vi kan prata om Denni Avdics dojjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts