Existing-user Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Finns det någon sida som har bonus likt titanpoker att man sätter in 100$ så får man 100$ att spela förr, men man kan inte ta ut de 100$ förrän man har spelat in ett visst antal poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Vet att bodog har haft så för längesen. Ingen aning om dem fortfarande kör med det. Edit: Rk hade någon special bonus som var en sådan för några månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegoat89 Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 CD Poker hade EXAKT samma för nån månad sen..borde fortfarande finnas då Titan och CD är i samma nätverk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 CD Poker hade EXAKT samma för nån månad sen..borde fortfarande finnas då Titan och CD är i samma nätverk... Är inte Titan och CD samma ägare och sånt också. Kanske jag som fått för mig fel. Men de skulle förklara varför dem har samma deal och kanske har inbyggt att man inte får plocka båda. Ingen aning om dem har något sådant system dock. Bara att testa I guess. Vad är det för clearing rate på den bonusen? Blev lite sugen själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegoat89 Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Är inte Titan och CD samma ägare och sånt också. Kanske jag som fått för mig fel. Men de skulle förklara varför dem har samma deal och kanske har inbyggt att man inte får plocka båda. Ingen aning om dem har något sådant system dock. Bara att testa I guess. Vad är det för clearing rate på den bonusen? Blev lite sugen själv... Jodå, det går faktiskt att plocka båda:-P http://www.bonuswhores.com/cd-poker/bonuses.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Jodå, det går faktiskt att plocka båda:-P http://www.bonuswhores.com/cd-poker/bonuses.php Ah, bonuswhores. Den sidan var välbesökt när man började grinda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts