valle Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Dingade nyligen arton och eftersom att jag spelat en del freerolls, lirat med polare, samt glott en hel del poker innan så tog jag steget och började lira online. Eftersom att jag är ute efter att utveckla mitt spel och bli bättre så valde jag att lira på FTP eftersom att jag hört att motståndet är hårt där. Just nu lirar jag på en av de låga nivåerna på FTP. Jag trivs ganska bra på den nivån och jag känner att jag har bra koll på de flesta som spelar där. Så till frågorna: Läsa om cashgame strategi - vart? =) Har ni några tips att ge för att bygga en rulle och klättra i nivåer? Vad bör jag undvika, osv? Citera
dafvor Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Gå in på 2+2 forumet. Där finns ganska my om cashgame(& allt annat också). Citera
wallie999 Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Bli medlem på Deuces Cracked, Cardrunners eller liknande videoträningssida. Deuces Cracked har en 1 veckas gratis testperiod, så använd den och se om det är ett format du gillar. Citera
Weedobooty Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Finns det någon bok eller liknande som noggrant täcker cashgames? Harrington on cash games, men om du har råd, så är ett abonnemang på t.ex Cardrunners eller Stox ovärderligt (du har inte råd att avstå). Citera
icecoldwind Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Spela inte micronivåer på FTP, raken är brutal där. Citera
Iggan Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Spela inte micronivåer på FTP, raken är brutal där. Inte längre. De har sänkt från 10% rake till 5%, så det är väl standard där nu. Citera
Recommended Posts