cobb89 Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 nån som vet om det finns en klient för macintosh? Citera
Skalman5 Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Räcker flashklienten på svs hemsida?? Citera
cobb89 Postad 6 April , 2009 Författare Rapport Postad 6 April , 2009 Räcker flashklienten på svs hemsida?? hm.. är inte den typ sämst? Går det ens att multitabla? Citera
LuckyStar5.1 Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Jag kör SVS på min mac Du kan köra xp virituellt på din mac-maskin. Finns ett program som heter VMware, instalera det, sen kör du in XP virituellt genom VMware och så hämtar du hem klienen ...funkar kanon ! ' Citera
Skadast Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 hm.. är inte den typ sämst? Går det ens att multitabla? Jo, det går, men är väl kanske inte att rekommendera. Du kan däremot installera Windows på Macen om du vill. Citera
cobb89 Postad 6 April , 2009 Författare Rapport Postad 6 April , 2009 Jag kör SVS på min mac Du kan köra xp virituellt på din mac-maskin. Finns ett program som heter VMware, instalera det, sen kör du in XP virituellt genom VMware och så hämtar du hem klienen ...funkar kanon ! ' ty låter bra Citera
LuckyStar5.1 Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 ty låter bra Ja, det funkar klockrent ! Citera
Recommended Posts