MacDaddy Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Allsvenskan verkar va den enda ligan eller sporteventet som överhuvudtaget inte kan ses på nätet, någon som vet vart man kan hitta det? Citera
brainslicer Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Allsvenskan verkar va den enda ligan eller sporteventet som överhuvudtaget inte kan ses på nätet, någon som vet vart man kan hitta det? tjaa, vad ska man säga: svenskar har ingen lust att streama till andra, dom ska bara ha vad andra streamar Citera
MacDaddy Postad 6 April , 2009 Författare Rapport Postad 6 April , 2009 csports.se haha 109 kr hahaha Tack för ett jävligt gott skratt!!! Citera
frekje Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 lätt värt. sitter utomlands och betalar gärna 100 pix för att se favoritlaget. du tror väl inte att filmning, produktion och distribution är gratis antar jag? Citera
brainslicer Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 kanske om man sätter sig i soffan o får hd-kvalité med popcorn skålen men knappast om man sitter vid datorn och nöjjer sig med liten ruta som man mest lyssnar på... Citera
frekje Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 radiosporten är gratis* via nätet. * borträknat avgift till radiotjänst. Citera
D Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 haha 109 kr hahahaTack för ett jävligt gott skratt!!! Jag skrattar mer åt folk som lägger ner två timmar på att kolla på en mer eller mindre kass stream och inte hellre betalar en hundring för att få bra kvalitet. Citera
brainslicer Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 radiosporten är gratis* via nätet. * borträknat avgift till radiotjänst. jopp, det brukar funka, iaf för mig när de gäller svenska matcher när det gäller utländska blir de väl oftast med bild, som man nu inte tittar så mycket på, annat än lite vid sidan om Citera
Recommended Posts