Moliden Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Rushar nu, A-K fick träff på floppen emot Q-Q så ligger 2 av 17 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Yes! och flippen fixa jag också, chiptvåa nu. jobbajobbajobba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Tack tack! Var du som hjälpte mig att hitta en J när jag hade J-J emot A-A gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Haha tomtar det finns. Fi är utg och höjer till 2k med 4,5k bakom. Jag pushar och han... ...foldar. Jag har 24k i scoop nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moliden Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Japp du fixar ju allt ser det ut som, jag behöver knappt tänka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ebbesson Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 railar dig nu kameleont Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Nu vinner du kamel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 missade vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ebbesson Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 haha 4-talet så fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moliden Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Japp riktigt nice att få sätta fyrtal och att killen vägrade släppa sin K-9! Rullar på men skulle gärna se hoodini10 åka ut för han är ruskigt vass. Tack alla som railar ska försöka ta hem skiten nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Klonk i WSOP-satellit på Cake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 I praktiken ute ur scoop, 885 chips torskade flip jj vs ak. Synd att du hamnat mellan storstackarna kameleont, men det fixar du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Klonk i WSOP-satellit på Cake. supersat? grattis isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moliden Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Bara kämpa på nu fidde kan vända! Rätt skönt bord ändå även fast dom är deepstacked ingen som är super bra så man kan förhoppnings dominera lite =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moliden Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Bara skit att hoodini10 hamnade till vänster om mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Bara kämpa på nu fidde kan vända! Rätt skönt bord ändå även fast dom är deepstacked ingen som är super bra så man kan förhoppnings dominera lite =) Rail här med! Kör hårt. Själv har jag knappa snittstacken i 33$ scoop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Bara skit att hoodini10 hamnade till vänster om mig... jo och är inte brett rätt vass också`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moliden Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Ligger själv på 62 000 i 33. men den känns så dryg... Brett är rätt vass men anser mig bättre än han =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moliden Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Vek ner A-Qoff på hoodini´s all-in. Tycker han spelar lite konstigt då han pushar mycket nu men han vet som jag att de andra spelarna bara vill klättra så långt upp nu i pengarna då de inte vunnit speciellt mycket förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Haha har 7,5k i scoop nu, från 885 med bb på 700. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klippan Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 harvar med 29k i $33 eventet i Scoop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moliden Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Riktigt korttorka nu, men uppe på 100 000 i scoop 33. men orkar man nöta den typ 7 timmar till. suck trodde på brytning för dagen vi typ 8 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Så fick busta scoop till slut ställde A8 på btn och sb hittar AK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Stressa inte upp dig nu Kameleont. Det är sex jämna stackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Dubbla precis till 80k i 33an, men som sagt riktigt drygt att den ska hålla på så länge. Får man fråga hur mycket pengar detta är för dig kamel? Relaterat till bankrulle och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts