QoS Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Så kör vi lite post-game här då! Hela 94 blev det till slut. Lycka till allihopa! - QoS Citera
Nusseman Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 AA mot Bisox KK i andra handen. Jag leder Citera
freeman Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 RIGGAD... eller inte.. åkte som andra man har ju viss ryckte att tänka på Citera
Borka Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 så var man ute, satt i SB med KK blinds 25/50. knappen höjer till 200, jag reraisar till 700. floppen kommer J66. jag bettar och får omslag som jag synar. han visar 56s och ingen K för mig. Citera
Swede Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 haha, dar rok QoS, min lycka ar komplett nu kan man borja slaska, far nu behover man inte riskera att skammas over att ha akt ut fore QoS Citera
QoS Postad 24 April , 2005 Författare Rapport Postad 24 April , 2005 Haahaa... KJs mot AJo, jag satt i BB, fidolej betar, jag raisear, han re-raisar, så jag trycker! Inte ett skit på bordet och han vinner A-hög, det är skillz! Nu ska jag äta lite glass. - QoS Citera
morberg Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Glass låter gott. Åkte också ut kvickt. Lyckades inte träffas något och hamnade snart med ganska liten stack. Tryckte in det jag hade kvar efter en raise från tidig position. Mina AK mot hans QQ träffade ingenting. Citera
Peakfreak Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 ARGH! Tryckte in på turn med triss, på rivern klonkar motståndaren in färgen EDIT: Jag vill också ha glass, men har inga pengar... CSN borde betala ut sina pengar på söndagar! Citera
Swede Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Swede satter varldsrekord i slaskning!!!! Citera
martenmania Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Dubblar upp tidigt men bränner sen hela skiten mor Turdregg (eller vad han nu hette ) på ett tomtespel. Ute som 86:a Citera
cab19 Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Pajasspel hela vägen av mig Precis lyckats få upp stacken till 2800 igen och sitter UTG med AKo med blinds 75-150 raise till 450 blir reraisad till 700 tror jag det var och som vanligt tror jag inte han har AA troligtvis KK eller QQ så jag trycker och robster visar självklart upp AA. Att jag aldrig lär mig att tänka till lite innan mina "fancy" moves,man har ju faktiskt några sekunders betänketid även på 24h:s riggade Trn. Bara att bryta ihop och komma tillbaka. Citera
Trolldeg Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Dubblar upp tidigt men bränner sen hela skiten mor Turdregg (eller vad han nu hette ) på ett tomtespel. Ute som 86:a Citera
Suppe Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Utg +1 eller nåt limpar in (200), fold till mig (knappen och pocket 7) och jag raisar till typ 800, utg+1 synar. Flop 568,check och jag raisar 1500 och får efter en lång tid syn, turn J och jag trycker in resten och får syn av A8...bye bye.. Citera
Trolldeg Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Dubblar upp två gånger tidigt och efter det var det heldött. Slutar med att jag gör ett tomteskott med 66 och möter AA. Citera
Gyre Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Åkte som 24 när jag skulle snatta Swedes BB med 72o från SB, fick syn och ingen träff. Inte så mycket att diskutera kanske? Annars ganska hyffsat spel från mig över lag. Hitta AA nästan två händer irad ganska tidigt men fick inte mycket till action. Sen levde jag på att tjuva till mig blindsen och höll mig en bit under medel hela tiden. Ska dock inte klaga på mina AA då jag lyckades dra ut AA med TT när jag hittar sett på floppen Såg som vanligt dussintals (nåja, inte riktigt) AA förlora efter pre-flopp all-in idag, som vanligt på pf-online. Citera
hampus Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Åkte som 27 när jag fick för mig att gå all-in med AJ mot AQ på knappen. Inte helt överaskande att jag åkte mot jacks_10 då han verkade ha flyt med korten och träffa/dra ut/dominera det mesta. Dock lite onödig/dum all-in från min sida med så pass mycket chips vid bordet. Lycka till återstående spelare! Citera
liggat Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 people call me the bubbleboy! förstår inte varför vissa trycker all in med K2 och drar ut...... Citera
PxT Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Jag åkte ganska tidigt efter att i princip ha bestämt mig för att åka ut, jag hade ju ett finalbord i 3000€ Guaranteen att tänka på. Jag hade ju kunnat sitta och bara blinda av iofs men det tänkte jag inte på då...och inte vart jag långvarig på finalbordet heller! Citera
Nicklas Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 åkte som 25 tror jag AK mot AQ h och färgen kom ju naturligtvis in ... men mest för att jag jagade liggat hela tiden ...ville ju köpa ut honom ... men fick aldrig .. foldade ju tom mot hans AA vilket måste ha varit första gången jag hittat en fold vid rätt tillfälle Citera
Nojel Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Riktigt kul det här. Hade en del tur på vägen, måste jag väl erkänna. Tvungen att få en kung på river när jag var all-in AK mot A5 när en 5:a kommit på floppen. Var även på väg ut med JJ mot QQ när en Q kom på floppen. Jag lyckades på något skumt sätt hitta en runner runner färg. Jag hoppas föresten att jag var godkänd för bonuspotten. Det här var det första gången som jag spelade på 24hPoker, om det har någon betydelse. Citera
QoS Postad 24 April , 2005 Författare Rapport Postad 24 April , 2005 Nojel, GRATTIS! Bonuspotten kommer som vanligt publiseras i denna tråd i början av nästa vecka. Enjoy! - QoS Citera
cab19 Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Det här var det första gången som jag spelade på 24hPoker. Nu är det bevisat! Citera
Paradroid Postad 24 April , 2005 Rapport Postad 24 April , 2005 Åkte ut nära prispengarna (16e, 13 fick pris) med en ganska sur beat, AKs mot mot fis KQo preflop. Q kom på floppen. Jag hade inte mycket tur förutom en semibluff med ett färgdrag där jag klonkade färgen. För att bara ha spelat sedan December tycker jag inte att jag gjorde direkta misstag. Det är dock svårt att veta om man är för weak - man tror ju alltid att det inte var bästa handen man kastade. Citera
Recommended Posts