Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ganska enkelt att dra upp fler cg-bord än 5st på SvS. Man använder deras flashklient från hemsidan...

Detta bloggade jag om, för ett år sen på min hemsida. Fick upp 24st bord innan jag gav upp..

Postad

Vill veta mer om hur man kan spela mer än 5bord på svs!

Om man använder flash-klienten kan man väl bara ha ett fönster uppe samtidigt, men massor av bord i flikar inom detta fönster, nya bord öppnas ju inte i nya fönster? Isf kan man ju ändå inte spela många bord samtidigt... nån som vet mer...

Postad
Ganska enkelt att dra upp fler cg-bord än 5st på SvS. Man använder deras flashklient från hemsidan...

Detta bloggade jag om, för ett år sen på min hemsida. Fick upp 24st bord innan jag gav upp..

Menar du ett fönster med massor av flikar överst för varje bord. Inte 24 st olika fönnster för varje bord väl? Berätta i så fall snälla. Såg din blogg om det men kom inte åt kommentarerna om man inte är medlem och kunde inte skapa ett konto. Finns det några hemligheter att avslöja?

Postad
Såg att en av regularsen satt på betydligt fler än 5 igår och jag gick in och kollade att han verkligen hade plats på alla bord.

lol fiskar räcker att stå i kö för att det ska se ut som man har fler än 5bord uppe

lol fisk