maskineri Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 aldrig sett ngt liknande, säger samma som du. WTF? Citera
Memory Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Har sett det ett par gånger på ~2år, varit med om det själv en gång utan att gjort nått speciellt. Höll väl en 10min lr innan jag blev utkastad har jag för mig. Citera
Slasktratt Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Det ska finnas trix för att öppna fler cg-bord. Men det verkar så omständigt att det inte är värt det. Man kan dock enkelt ha 5 cg-bord igång + några turneringsbord. Citera
Slasktratt Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Jo CG + turrar är ju standard, men bara CG. Jag vill också kunna... =( Fråga kungrikard. Kommer inte ihåg hur man gjorde men det var ett jävla meck. Citera
maskineri Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 låter som ngt SvS kan få för sig att banna en för? Citera
Larzzon67 Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Jag orkar inte ens spela 1 bord på den skitsiten. Citera
PE Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Ganska enkelt att dra upp fler cg-bord än 5st på SvS. Man använder deras flashklient från hemsidan... Detta bloggade jag om, för ett år sen på min hemsida. Fick upp 24st bord innan jag gav upp.. Citera
Dead-Inside Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 orka ha 18000 stats din fisk½! Nästan alla är vita dessutom Citera
Megadeth Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Vill veta mer om hur man kan spela mer än 5bord på svs! Om man använder flash-klienten kan man väl bara ha ett fönster uppe samtidigt, men massor av bord i flikar inom detta fönster, nya bord öppnas ju inte i nya fönster? Isf kan man ju ändå inte spela många bord samtidigt... nån som vet mer... Citera
Megadeth Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Ganska enkelt att dra upp fler cg-bord än 5st på SvS. Man använder deras flashklient från hemsidan... Detta bloggade jag om, för ett år sen på min hemsida. Fick upp 24st bord innan jag gav upp.. Menar du ett fönster med massor av flikar överst för varje bord. Inte 24 st olika fönnster för varje bord väl? Berätta i så fall snälla. Såg din blogg om det men kom inte åt kommentarerna om man inte är medlem och kunde inte skapa ett konto. Finns det några hemligheter att avslöja? Citera
heltoker Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Nästan alla är vita dessutom mmmmmmm att han inte skäms Citera
Palmer Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 lol fiskar räcker att stå i kö för att det ska se ut som man har fler än 5bord uppe, dvs när man har en reservrad plats på ett bord.: : : : : : : : : : : : : :ola: Citera
Partyjack Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 Såg att en av regularsen satt på betydligt fler än 5 igår och jag gick in och kollade att han verkligen hade plats på alla bord. lol fiskar räcker att stå i kö för att det ska se ut som man har fler än 5bord uppe lol fisk Citera
Megadeth Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Hur gjorde han da for att spela massor av bord? Nyfiken.... Tell us please. Citera
Recommended Posts