HSvensson Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Har varit sugen länge på att köra lite större system på stryktipset än bara gamla hederliga 64 rader. Blir dock lite roligare och mer ekonomiskt om vi kör det som andelar Vem skulle vara intresserad av att köpa andelar, säg 100 kr / andel och vi kör M-1024 system (0 hel, 10 halv), dvs 10 andelar ? En person tippar men självklart lite diskussion i tråden om matcherna Nån som är intresserad? Citera
HSvensson Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Postad 4 April , 2009 Snacka med Cyntax. Vi snackar Stryktipset och fotboll här, inte NBA Citera
HSvensson Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Postad 4 April , 2009 Innan jag kanske snackar med Cyntax om upplägg osv vill jag kolla om det finns nåt intresse för det Citera
m3lee Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Kan ju välja ett spel med lite högre återbetalning. En rake på 54% är lite för hög för att jag ska tycka det är kul med stryktips iaf. http://sv.wikipedia.org/wiki/Stryktipset Citera
Recommended Posts