Crappy Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Betr den "låga" publiksiffran http://www.bt.se/sport/elfsborg_i_allsvenskan/elfsborgssupporter-det-var-aggressiv-stamning-pa-laktarna(1257350).gm Riktigt tråkigt att det ska behöva vara så, och som sagt, jag tror det skrämmer bort en del. Citera
Cosmo_Kramer Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Sinnesjukt många AVGÖRANDE tveksamma straffar för att vara en omgång. Domarna har verkligen haft otur så här till en början. Nästan alltid de större lagen som gynnas vid tveksamma situationer. Nu fick ju IFK en emot sig för en gång skull men HIF hade inte fått straff om inte tråk-henke fått ögonkontakt med domaren. Sedan borde ju Häcken haft en straff mot MFF när backen fäller ut armen och stoppar bollen. Tycker generellt att domarna är alldeles för snabba med att peka på straffpunkten. Bättre att fria än att fälla om man inte är helt säker. Citera
Vrakman Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Om du har en pokertatuering på höger underarm satt vi sida vid sida. Jo, det var nog snarare 2500 än 2000 av er. På planen behöver ni nog hitta mer än ett skott på mål på en match för en lyckad säsong. (Även om det var ett sjujävla skott.) Nä, ingen tatuering Och ja, jag tror helt klart det blir en mellansäsong för bajen. Däremot tror jag inte för fem öre att Bajen åker ur... Betr den "låga" publiksiffran http://www.bt.se/sport/elfsborg_i_allsvenskan/elfsborgssupporter-det-var-aggressiv-stamning-pa-laktarna(1257350).gm Riktigt tråkigt att det ska behöva vara så, och som sagt, jag tror det skrämmer bort en del. Jo det var ju just L2 som sagt, Stone Island... Citera
popquee Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Och ja, jag tror helt klart det blir en mellansäsong för bajen. Däremot tror jag inte för fem öre att Bajen åker ur... Skönt att vi tycker lika iaf. Långt ifrån guld men längre från att åka ur, speciellt nu med 16 lag. Citera
Bodinarn Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Eury, om Bajen åker ur ger jag dig $1000 och om Bajen är kvar ger du mig $10, bet? EDIT: Alltså 100 ggr pengarna på att Bajen åker ur, överodds? vet inte hur jag grävde fram den här tråden. blev det ngt bet? Citera
eurythmech Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Tack för bumpen. Lol Vrakman, som alltid. Citera
eurythmech Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Eury, om Bajen åker ur ger jag dig $1000 och om Bajen är kvar ger du mig $10, bet? EDIT: Alltså 100 ggr pengarna på att Bajen åker ur, överodds? The world is a fitthora, sent to drain. Såg just detta. Tilt! Sjukt dålig bump Jag vill alltså förtydliga: Jag har aldrig haft något emot bajen. Ogillar definitivt AIK och Gården mer. På senare tid har bajensupportrar gjort en del idiotiska saker dock, som gör att jag numer är mer neutral än svagt positivt inställd. Citera
Vrakman Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Tack för bumpen. Lol Vrakman, som alltid. Kul att du är tillbaka! Trevligt att se att det går bra för dig med pokern också, lol!!! Mycket oskönare människa får man leta efter... Citera
eurythmech Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Så trevligt att vi båda har misär att gotta sig i. Själv har jag dessutom din kognitiva förmåga att flina åt. Du trodde verkligen att Bajen inte skulle vara svagare i år. Haha. Citera
Recommended Posts