Gå till innehåll

Vad betyder Reppa?


lagu2653

Recommended Posts

Oj vad mycket trams ,dessutom i nybörjardelen. Här kommer varningarna att hagla.
Det stämmer bra det, de hade sitt roliga i natt, jag hade mitt roliga nu. Alla som tramsat i nybörjargrupen fick en tredagarsvarning per inlägg. Vissa hade tramsat +3 ggr, så de blev med andra ord avstängda under helgen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste ta hårt att inte få sitta på ett forum någonting under första helgen på året som det är fett med sol :-P Såg iofs inte vad dom gjorde men det kanske inte var så allvarligt antar jag...

 

Allvarligt och allvarligt. I nybörjardelen ska det vara mer än 100% seriöst. Det har jag nyss fått lära mig den hårda vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är levla?

 

Sen undrar jag också, vad menar man när folk citerar någons inlägg och bara skriver +1. Att man måller med?

 

Levla (på detta forum) kan väl enkelt och kort översättas till "att driva". Dock kan levlingar se ut på lite olika sätt.

+1 betyder mycket riktigt att man håller med.

 

 

Edit: Tog bort en smily så att mitt inlägg inte uppfattas som trams.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är levla?

 

Sen undrar jag också, vad menar man när folk citerar någons inlägg och bara skriver +1. Att man måller med?

 

+1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... D: Jo men +1 betyder att man håller med om det som skrivits och att man besparar sig tid genom att skriva samma sak som skrivits redan.

 

Att levla hade varit att du drev om att du inte visste dessa saker och sen lurat i mig att svara seriöst på det. En bra level brukar framgå om man stannar upp och tar sig tid att faktiskt läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...