jon123 Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Jag har ett paket som jag trodde skulle komma fram denna veckan, men som istället beräknas leveraras under Måndagen. Jag har trackat paketet och det är just nu i danmark och påväg till Sverige, vilket borde betyda att paketet anländer till någon typ av lager för att sedan vila under helgen. Så frågan är alltså om det går att ordna leverans udner helgen eller att man kan hämta ut paket om de anlänt till någon typ av lager i närheten så att man själv kan åka dit och hämta ut det. Citera
Loveless Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Tror inte de kör ut under helgen, och hämtning görs normalt på samma ställe som inlämning sker på. Vad jag kan se har de inte öppet på helger. Citera
Drunken_Penguin Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Det bästa är väl att ringa till UPS och höra vad som gäller? UPS kontakt. Citera
MacDaddy Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Det går att betala xtra för att få det levererat en lördag, vet dock inte om du i efterhand kan fråga efter lördagsleverans. Citera
Recommended Posts