xlars Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Jag har poker som yrke men ger bort stora procent nät vinet bli för mkt. Alltså en tråd för oss proffs som missbrukar än det och det andra. Citera
Torsus Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Bara det är fint årgångsvin så är det OK... Citera
sharken Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Jag har poker som yrke men ger bort stora procent nät vinet bli för mkt. Alltså en tråd för oss proffs som missbrukar än det och det andra. Man får väl se det positiva med vinet det minskar nog risken för hjärtinfarkt:-D Citera
bananuz Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Jag rekommenderar ett svalt Bourgogne, till exempel Labouré Roi eller Couvent des Jacobins. Går väldigt fint till poker. Citera
starsonmars Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Det är viktigt att förstå att ytterst få viner passar till poker, att välja ut rätt vin som passar för en pokerkväll är nåt av det svåraste val man kan ta. Citera
Carandiru Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Vad kan jag säga.... ITS A BAG IN DA BOX (så jävla dålig är fan inte låten) Citera
starsonmars Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 (så jävla dålig är fan inte låten) Haha, fett roligt. Citera
schenker Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Vad kan jag säga.... ITS A BAG IN DA BOX (så jävla dålig är fan inte låten) Fast...låten handlar väl egentligen inte om vin...? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bag%20in%20da%20box Citera
The Grand Bark Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Med ett lågprocentigt lättvin bör du vända på steken. Rött då förstås, mtp köttet. Citera
Skalman5 Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bag%20in%20da%20box Äktenskapet är räddat!! Citera
BruceBoa Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Oväntat att se det var xlars som skapat denna tråd, ser han överallt skriver " jag är bäst på poker, och är proffs.. bla bla "... orka? njaeeet Citera
Trillske Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Vad kan jag säga.... ITS A BAG IN DA BOX (så jävla dålig är fan inte låten) Bahaha, hade aldrig sett videon. Nu blev den ju ännu bättre. Annars har jag aldrig spelat poker med framgång med vin i kroppen. Blir för seg. Jäger, däremot, då talar vi winrate. Citera
MikeTime Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Ett vitt vin passar väl bäst till fisk? Citera
Alessandro Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 när tycker dödarn upp i tråden? Citera
Recommended Posts