DjLuppy Postad 6 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2009 sjukt vilken jinx jag gjorde. Att man aldrig lär sig.. Viktigaste med hela MTT-grinden är ju att inte jinxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 Att man aldrig lär sig.. Viktigaste med hela MTT-grinden är ju att inte jinxa. Ja, never again! Varit tokriggad hela kvällen, och endast två itm. Imorn återvänder man till vardagen och ska försöka fixa till dygnsrytmen nu. Jag och skaz har tankarna på ett kliva-upp-i-tid-bet för få nån ordning på detta. Drar väl igång med det i veckan kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Aaaaaaaah vad enerverande det är att spela MTTs. Busta just WCOOP, skoj att lira en turre i 8h och sen få $500. Lyckades iaf plussa $1000 på dagens MTT-grind så får vara nöjd med det. Första plusdagen för månaden tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Inte en hand poker idag. Var inte riktigt sugen sen misären igår så drar igång igen imorgon. Jag och skaz drar även igång vårat kliva-upp-i-tid-bet från och med nu. Funkar så att man ska ha skrivit ett meddelande på msn/pf innan 10.15, måndag-fredag, annars är det $50 böter/natt som gäller. Bettet gäller fram till månadsskiftet, sedan hoppas jag att det fortsätter därifrån också så man får en ordentlig rytm. Fotbolls säsongen börjar även snart ta slut. Känns ganska gött faktiskt.. Dras med ljumskproblem just nu och allt är bara trist. Vi förlorade i helgen(våran andra för i år) och ligger just nu på 2a plats i tabellen med två poäng bakom ettan, sickt. Har 3 matcher kvar, så hoppas verkligen det går vägen och vi lyckas klonka hem spel i div 3 nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Påbörjade bettet imorse som sagt. Har haft sjukt seg dygnsrytm senaste veckorna, klivit upp vid 14-15 och lagt mig vid 5. Blev ca 5h sömn inatt så var riktigt seg imorse, men skönt att kliva upp o käka lunch/frukost i normal tid för en gångs skull. Käkade iaf lunch samt drog i mig två koppar kaffe och var därefter redo för grind. Månaden har börjat rätt så dåligt, speciellt senaste dagarna. Hade innan idag tio raka backsessioner. Lyckades dock plussa $550 på förmiddagen, vilket var skönt. Kvällssessionen började rätt bra och var tidigt 3-4 inköp upp, sen slog motriggen igång igen och slutar på BE. Iaf nöjd att få boka in ett plus. Har även planer på att fixa en coach, skrivit det tidigare men aldrig riktigt tagit tag i det. Ska dock ta tag i det nu. Har varit lat hela sommaren och inte pluggat något alls, ska bli ändring på det nu. Har bokat in Malta nu ikväll. Kommer stanna där mellan 22-27, skönt att ha det bortgjort. Flyget blev rätt dyrt, men blir väl så när man inte tar tag i saker i tid. Ska se något avsnitt Sons of Anarchy nu innan jag lägger mig. Hade tänkt nöta igenom den en gång till innan s02e01 som kommer imorrn, riktigt bra serie. _______________________ FI har tagish stats, inte några speciella reads. Standard? No-Limit Hold'em, $4.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com saw flop SB ($400) BB ($317.10) UTG ($515) MP ($781.20) Hero (Button) ($439.50) Preflop: Hero is Button with A, J 1 fold, MP bets $14, Hero calls $14, 1 fold, BB calls $10 Flop: ($44) 7, J, 4(3 players) BB checks, MP checks, Hero bets $32, 1 fold, MP calls $32 Turn: ($108) 2(2 players) MP bets $70, Hero calls $70 River: ($248) 10(2 players) MP bets $188, Hero calls $188 Total pot: $624 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Spelat 3 sessioner idag och lyckades vända $800 upp, till $900 ner ggwp. tiltade en del, vilket inte är bra. Börjat månaden riktigt segt, får ta tag i detta nu, men springer inte så jävla skönt heller. Blir några serieavsnitt nu innan sömndags så man lyckas kliva upp i tid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Gick riktigt bra igår, hittade två plussessioner och klättrade äntligen upp på BE för månaden (utan rb inräknat). Spelat ca 2h idag också, slutar $100 ner. Hade tänkt besöka föräldrarna över helgen och åker ikväll. Får se om jag hinner spela ngt mer idag. Min telefon har fuckat ur totalt på sistone så måste nog köpa en ny. Hade tänkt kolla på en Iphone nästa vecka. Verkar nuts med Spotify och allt. En rolig hand mot en jättefisk: No-Limit Hold'em, $4.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com saw flop | saw showdown SB ($422.20) Hero (BB) ($1029) UTG ($400) MP ($394) Button ($504.10) Preflop: Hero is BB with 8, 3 3 folds, SB calls $2, Hero checks Flop: ($8) 3, 8, 2(2 players) SB checks, Hero bets $6, SB calls $6 Turn: ($20) 10(2 players) SB checks, Hero bets $16, SB raises $32, Hero calls $16 River: ($84) 3(2 players) SB checks, Hero bets $50, SB raises $100, Hero raises $937.90 (All-In), SB calls $280.20 (All-In) Total pot: $844.40 Results: Hero had 8, 3 (full house, threes over eights). Outcome: Hero won $1449.10 edit: han hade T4o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Snackade ju med dig om händerna på MSN, så skriver inget här. Hoppas på lite kloka svar. Hemma hos föräldrarna nu. Hade tänkt mig en pokerfri helg men har tryckt in 3h idag. Swingat enormt lite för att vara ongame, var som max 2bi ner och som max 1bi upp. Slutar kring BE ivf. Kommer nog bli en massa grind imorgon också, ingen polare eller så hemma. Sen blir det nog en massa MTTs på söndag, måste träna lite inför Malta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 MTT-grind idag tror jag! Har varit ganska sugen på det iaf, tyvärr är man ju bust på alla MTT-siter vilket suger men ska försöka sätta in lite överallt. VAr inget bra tecken att man fick sitt köp på 200kr på matbutiken nekat för att man inte hade tillräckligt på kontot, väldigt baller... Plussade ca €1k på morgonpasset idag, inget speciellt hände. Var en ganska standard session utan ngt anmärkningsvärt förutom att jag blev kallad århundradetsfisk av ngn pantad reg på en sida jag inte lirar så mkt på för att jag synade raise på flop med KT på TQx i en liten pott och sen får in 100bb på turn T som står. Bra uppladdning inför klonk idag, har varit ute och sprungit idag igen och nu gör min flickvän Gravad lax och tagliatell JAg och JGrande har snackat om att dra en liten miniturné i oktober. Först åka till Italien och lira IPT (€2k freeze) 8-12 oktober och sedan direkt vidare till Valencia och lira Spanish poker tour (€1k freeze). Kan nog bli sjukt nötigt! Sugna på sällskap om jag inte drar till vegas då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Sugna på sällskap om jag inte drar till vegas då? Aaa visst! Hade nog varit riktigt noce om vi blev ett gäng. Är det något speciellt i Vegas i oktober? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Aaa visst! Hade nog varit riktigt noce om vi blev ett gäng. Är det något speciellt i Vegas i oktober? Nej juste det var Nov. Semiboka med mig till IPT och spanish då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Vart i Italien är det? Jag kommer inte åka till london under mitt lov utan ist bila i Italien. Kanske kan möta upp o schteka med er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Vart i Italien är det? Jag kommer inte åka till london under mitt lov utan ist bila i Italien. Kanske kan möta upp o schteka med er.. Oooooh nuts! Det är i Nova Gorica. Spelar hu om ett paket nu, GOGOGOGO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 grattis TY! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Grattis, skoj med Slovenien! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Grattis, skoj med Slovenien! Lite oväntat att det inte låg i Italien ja men jag kollade upp det på karta och det låg precis vid Italienska gränsen. Ska kolla hur det ser ut med resväg osv är det för krångligt att komma dit så försöker jag nog avregga om det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Lirat nästan 5h idag, var längesen jag spelade så mkt. Synd att jag inte kunde springa lite bättre. Backade ca $1800. Hade ovanligt mycket flips idag. Tyvärr fick jag endast vinna en, och den potten var på $80. Laddar inför morgondagens MTTs nu istället, taggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts