popquee Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Imorgon är det första april! Jag är på riktigt "bra" humör för det, vad finns det att göra? Tejp på undersidan av osthyveln, Gladpack på toan och att doppa tandborsten i salt kommer alla att genomföras, känns lite gamla men har inget nytt, någon som har bra förslag/egna erfarenheter? Citera
Carandiru Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Gå fram till någon på en flygplats som ska till singapore och lägg heroin i hans väska. edit: 15 gram räcker tydligen, eller 30 gram cannabis. Citera
elvis77 Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Tjejen fick en arbetskompis att ringa och påstå sig vara från securitas kl 03.00 på natten till mig. Det hade tydligen varit inbrott på företaget och jag måste genast komma dit. Tyckte då inte att det var så jävla roligt men så här i efterhand var det ett ganska bra första aprilskämt. Citera
brainslicer Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 en kniv i vänners och familjemedlemmars rygg klassas väl alltid som ett gott april skämt? Citera
popquee Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2009 Tjejen fick en arbetskompis att ringa och påstå sig vara från securitas kl 03.00 på natten till mig. Det hade tydligen varit inbrott på företaget och jag måste genast komma dit. Tyckte då inte att det var så jävla roligt men så här i efterhand var det ett ganska bra första aprilskämt. Hahaha den var ju skön! Citera
Recommended Posts