ludvvig Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Ja, jag har upplevt lite av samma problem, dock ej i någon större omfattning. Jag har fått känslan av att det är HH som tappar några då och då. (vid sitout och dyl) Anledningen till att dem inte finns med i svs handhistorik trodde jag berodde på att jag (HH) flyttar dem. När dem då är felaktiga så kan man inte sen plocka upp dem och läsa dem. Men jag kan ha fel, bara en liten teori jag haft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Jo, precis...Saken är ju den att då borde inga händer alls synas i svenska spels historik och en hel del händer ligger där iaf...;o Hmmm då får nog någon som tänkt igenom det här på rätt sätt förklara det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Använder HoldEM Manager på svenskaspel via HH converter. Väldigt många av mina händer försvinner och mitt resultat stämmer således inte. Är det fler som upplever detta och har någon lyckats åtgärda det? *Värt att nämna är att jag inte ens hittar händerna i svs egna historik... Det säger sig självt att om inte ens SS egna web-historik hittar händerna så: 1, Finns de inte alls i HH. 2, Har klienten skrivit filerna så dåligt att de inte är läsbara (Ja det händer det med!) Vill ni undersöka mer går det tex. att söka på kringliggande handnummer i sessionxxxx.xml-filerna och se om det finns spår av handen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zarec Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Jag har även det problemet att HM inte tar upp alla händer som spelas i SvS. Detta eftersom jag skriver ned parallellt i ett excelark sedan tidigare och då märkte att importerade händer inte stämmer överens med de händer jag spelat enligt SvS. (kan det vara något fel att klienten kanske räknar en och annan hand som man är sit out på?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts