Gå till innehåll

Chipdump


psykologen

Recommended Posts

Går det att göra någon åt dylik skit? Det är väl omöjligt att bevisa. Båda var från Kalmar och det börjar närma sig bubblan i satellit. Tror det var fyra gånger de gjorde liknande saker.

 

zcream sitting in seat 2 with 3747.50

mr_s-658 sitting in seat 3 with 17030.00[sitting out]

nutdaddy sitting in seat 4 with 3540.00

Shrinker sitting in seat 5 with 9555.00

bouli68 sitting in seat 7 with 700.00

clisa sitting in seat 8 with 12130.50

eyebogee sitting in seat 9 with 9278.00[Dealer]

HenkePson sitting in seat 10 with 33899.00

HenkePson posted the small blind - 200.00

zcream posted the big blind - 400.00

 

mr_s-658 folded

nutdaddy folded

Shrinker folded

bouli68 folded

clisa folded

eyebogee folded

HenkePson raised to 2000.00

zcream went all-in - 3347.50

HenkePson folded

zcream mucks:

zcream wins 5747.50 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är i detta skedet galet lowstacked. Hittar KT i bb när sb (som ä'r stor cl) höjer. Bestämmer mig för att jag måste gambla. Ingen blir mer förvånad än jag när han viker. Bara att tacka och ta emot. En annan för mig kritisk pott som "vi" spelar så slår han upp från knappen jag ställer med ~8bb i sb med AT, bb synar med 99 och knappen viker. Om inte bb synat utan knappen lagt sig (eller om han nu synat vet jag ej) hade det väll skrikigts colusion där oxå. Suck.

 

Förstår inte vad du menar med att det skulle skett fyra gånger? Jag kommer ihåg att han limpade några gånger och jag ställde/raisade honom ur potten.

 

Gdaily, du satt vid samma finalbord. Som rutinerad pokerräv såg du något som verkade lustigt? :|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gdaily, du satt vid samma finalbord. Som rutinerad pokerräv såg du något som verkade lustigt?

Ingenting vid finalbordet (som förvisso bara varade 30-talet händer). Å andra sidan så hängde jag inte med, jag var ju "klar" i turren och inte helt engagerad.

 

Jag har den sista 8 minutrarna av finalbordet inspelad på film btw, om folk vill kolla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är i detta skedet galet lowstacked. Hittar KT i bb när sb (som ä'r stor cl) höjer. Bestämmer mig för att jag måste gambla. Ingen blir mer förvånad än jag när han viker. Bara att tacka och ta emot. En annan för mig kritisk pott som "vi" spelar så slår han upp från knappen jag ställer med ~8bb i sb med AT, bb synar med 99 och knappen viker. Om inte bb synat utan knappen lagt sig (eller om han nu synat vet jag ej) hade det väll skrikigts colusion där oxå. Suck.

 

Förstår inte vad du menar med att det skulle skett fyra gånger? Jag kommer ihåg att han limpade några gånger och jag ställde/raisade honom ur potten.

 

Gdaily, du satt vid samma finalbord. Som rutinerad pokerräv såg du något som verkade lustigt? :|

 

Var någon som åkte på bubblan som sa det. Jag såg tre händer där han foldade mot din raise men jag kollade bara sporadist.

 

Kan tillägga att sannolikheten att detta händer är extremt liten. Sedan kan du kalkylera lite själv på att det händer mellan två personer från samma håla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Relevans? Att vi båda är från Kalmar och folk spelar poker där?

 

Jag kan hålla med dig om att hans fold är konstig. Jag blev förvånad.

 

Hahaha, du anordnar homegames och en kille från Kalmar hjälper dig när ni sitter på samma bord men det är klart, du har naturligtvis iiiiiiiingen aaaaaaaaaaaaning om vem han är... :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, du anordnar homegames och en kille från Kalmar hjälper dig när ni sitter på samma bord men det är klart, du har naturligtvis iiiiiiiingen aaaaaaaaaaaaning om vem han är... :-P

 

Det är korrekt. Samt att det där var mer än 2 år sen och jag har inte haft ngt homegame på ett bra tag. Sambolivet har tagit vid hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...