bananuz Postad 28 Mars , 2009 Rapport Postad 28 Mars , 2009 Är i färd med att skaffa en ny musiklösning och har tittat en del på nätverksmusikspelare. Den jag fastnat mest för hittills är Philips Streamiumsystem med trådlösa nätverksspelare med hårddisk som man kan köpa s k satelliter till. Är det nån som har nån erfarenhet av denna eller andra nätverksspelare? Är det bra investeringar? Smidigt? Ljudkvalitet etc? Citera
bananuz Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2009 bumpar upp den efter dryga halvåret och noll svar iaf, jag har fortfarande inte hittat ngn vettig musiklösning då vi mest lyssnar på Spotify nuförtiden och av nån outgrundlig anledning finns det inga musikspelare som har stöd för Spotify? Hur kommer det sig? Dom har stöd för andra musiktjänster som napster, lastfm osv men inte just Spotify, som är störst? Eller är det nån som känner till ngn nätverksmusikspelare som har inbyggt stöd för Spotify? Citera
eurythmech Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Postad 24 Oktober , 2009 Är inte last.fm sjukt mycket större än Spotify? Citera
bananuz Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2009 Jaha, det kanske det är... Provade det en gång men la ner direkt då jag tyckte urvalet var rätt sunkigt Citera
Dead-Inside Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 bumpar upp den efter dryga halvåret och noll svar iaf, jag har fortfarande inte hittat ngn vettig musiklösning då vi mest lyssnar på Spotify nuförtiden och av nån outgrundlig anledning finns det inga musikspelare som har stöd för Spotify? Hur kommer det sig? Dom har stöd för andra musiktjänster som napster, lastfm osv men inte just Spotify, som är störst? Eller är det nån som känner till ngn nätverksmusikspelare som har inbyggt stöd för Spotify? Det är Spotify's fel. Finns ett antal mobiler som stödjer Spotify. http://m.spotify.com/?do=pick Citera
Recommended Posts