Gå till innehåll

Nätverksmusikspelare


bananuz

Recommended Posts

Är i färd med att skaffa en ny musiklösning och har tittat en del på nätverksmusikspelare. Den jag fastnat mest för hittills är Philips Streamiumsystem med trådlösa nätverksspelare med hårddisk som man kan köpa s k satelliter till. Är det nån som har nån erfarenhet av denna eller andra nätverksspelare? Är det bra investeringar? Smidigt? Ljudkvalitet etc?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

bumpar upp den efter dryga halvåret och noll svar :-D

 

iaf, jag har fortfarande inte hittat ngn vettig musiklösning då vi mest lyssnar på Spotify nuförtiden och av nån outgrundlig anledning finns det inga musikspelare som har stöd för Spotify? Hur kommer det sig? Dom har stöd för andra musiktjänster som napster, lastfm osv men inte just Spotify, som är störst?

 

Eller är det nån som känner till ngn nätverksmusikspelare som har inbyggt stöd för Spotify?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bumpar upp den efter dryga halvåret och noll svar :-D

 

iaf, jag har fortfarande inte hittat ngn vettig musiklösning då vi mest lyssnar på Spotify nuförtiden och av nån outgrundlig anledning finns det inga musikspelare som har stöd för Spotify? Hur kommer det sig? Dom har stöd för andra musiktjänster som napster, lastfm osv men inte just Spotify, som är störst?

 

Eller är det nån som känner till ngn nätverksmusikspelare som har inbyggt stöd för Spotify?

 

Det är Spotify's fel.

 

Finns ett antal mobiler som stödjer Spotify. http://m.spotify.com/?do=pick

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...