Snygglenn Postad 26 Mars , 2009 Rapport Postad 26 Mars , 2009 Team Israel skulle väl göra en serie vid namn house of cards om jag inte är helt ute och cyklar. Någon som vet vad som hände? Blev det nedlagt eller har det / ska spelas in? Citera
Beckham Postad 26 Mars , 2009 Rapport Postad 26 Mars , 2009 det är vad jag förstått inspelat, men bolaget droppa det. nu försöker dom sälja in det till ett annat bolag och ber om namnförslag på 2+2 Citera
bananuz Postad 26 Mars , 2009 Rapport Postad 26 Mars , 2009 Vad jag förstår vad alla inne i en gigantisk down streak under hela serien och spelade rätt mkt basket. Kan ju bli kul ändå. Citera
Snygglenn Postad 26 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2009 det är vad jag förstått inspelat, men bolaget droppa det. nu försöker dom sälja in det till ett annat bolag och ber om namnförslag på 2+2 Okey, du vet inte om det finns att ladda ned eller så? Vad jag förstår vad alla inne i en gigantisk down streak under hela serien och spelade rätt mkt basket. Kan ju bli kul ändå. Ja, grejen är ju att krantz är så jävla skön så det borde vara en rolig serie Citera
-mange- Postad 27 Mars , 2009 Rapport Postad 27 Mars , 2009 KRANTZ snackar lite om det i "Deuce Plays Episode 01", kommer inte ihåg va han sa... http://www.deucescracked.com/podcasts/deuceplays Citera
Recommended Posts