SnartGul Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Postad 2 April , 2009 Viktigare att det går bra i skolan än i pokern iaf! /Poddna Helt klart! Funkar bra att lira och plugga samtidigt ända tills man hamnar i en downswing. Blir då väldigt svårt att fokusera på skolan och det var därför jag i stort sett slutade lira när jag började plugga igen. Hellre en fullständig utbildning om två år än lite extrapengar nu. Kommer dock lira lite sporadiskt som jag sagt. Lycka till själv! Citera
Poddna Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Helt klart! Funkar bra att lira och plugga samtidigt ända tills man hamnar i en downswing. Blir då väldigt svårt att fokusera på skolan och det var därför jag i stort sett slutade lira när jag började plugga igen. Hellre en fullständig utbildning om två år än lite extrapengar nu. Kommer dock lira lite sporadiskt som jag sagt. Lycka till själv! Hur lång är din utbildning? Du har iaf rätt inställning och jag tror nog att du ska kunna hitta plusset, även om fokus ligger på skolan Citera
Poddna Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Hade varit kul om du fortsatte skriva här! Saknar dig! Citera
SnartGul Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Postad 16 April , 2009 Ja är ju inte så aktiv här:-D Alldeles för mycket i skolan plus att jag planerat lite dåligt så måste lägga all tid på skolan nu. Tre år är utbildningen på totalt. Fick in en pokersession för nån vecka sen och plussade ca. 2 inköp. Får se ifall jag hinner spela nåt mer denna månad. Idag åker jag upp till Idre för att åka lite snowboard. Var kanske 3 år sen sist jag åkte så det ska bli skoj. Är även säsongsavslutning där så det skulle vara några band som spelar och förhoppningsvis någon bartömmning Citera
Poddna Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Ja är ju inte så aktiv här:-D Alldeles för mycket i skolan plus att jag planerat lite dåligt så måste lägga all tid på skolan nu. Tre år är utbildningen på totalt. Fick in en pokersession för nån vecka sen och plussade ca. 2 inköp. Får se ifall jag hinner spela nåt mer denna månad. Idag åker jag upp till Idre för att åka lite snowboard. Var kanske 3 år sen sist jag åkte så det ska bli skoj. Är även säsongsavslutning där så det skulle vara några band som spelar och förhoppningsvis någon bartömmning Låter gött som fan! Jo skolan börjar dra ihop sig nu för mig här också, har en konstrutionsinlämning och 3 tentor innan sommarlovet. Blir nog mindre poker och mer plugg framöver även här. Kul att du hittade plusset iaf Du får ha det så skoj i Idre! Trevlig resa! /Poddna Citera
Recommended Posts