Drunken_Penguin Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Mtp Bwins forumturre på söndag så verkar det vara ett bra tillfälle att ge dem en chans, men man vill ju helst inte signa utan nån deal alls i dagens pokerklimat. Vad jag har hört har Ongame slutat med de rullande 8x-bonusar de haft istället för rakeback. Finns det något alternativ till detta som går att få på Bwin? Alternativt, går det att få till deals i efterhand på Ongame om man signar utan deal inför söndagens turre bara för att det är ont om tid? Citera
Bubblan Postad 26 Mars , 2009 Rapport Postad 26 Mars , 2009 Mtp Bwins forumturre på söndag så verkar det vara ett bra tillfälle att ge dem en chans, men man vill ju helst inte signa utan nån deal alls i dagens pokerklimat. Vad jag har hört har Ongame slutat med de rullande 8x-bonusar de haft istället för rakeback. Finns det något alternativ till detta som går att få på Bwin? Alternativt, går det att få till deals i efterhand på Ongame om man signar utan deal inför söndagens turre bara för att det är ont om tid? Dom har väl en välkomstbonus? Det hade dom iaf när jag signade på den klienten för två månader sen. Dom borde ha valueback också som dom andra ongame-sajterna. Citera
Recommended Posts