Mattzon Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Tjena bossen! Klarade mitt MC kort idag så nu är jag redo för att dra ihop lite PF:are för att ut och åka en sväng i sommar:-) E du på?
bossbaver Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2009 Tjena bossen! Klarade mitt MC kort idag så nu är jag redo för att dra ihop lite PF:are för att ut och åka en sväng i sommar:-) E du på? Nej fan? Stort grattis!!! Härlig känsla det är. Synd bara på vädret, men SJÄLVKLART får vi styra upp nån PF-MC-Sväng nu i sommar. Jag är PÅ! Kör försiktigt, vi kan PMa om nåt tid o plats osv.
bossbaver Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2009 Tjej: SigneKille: Alexander /thread Signe är tjejens första hands val... Har tyvärr dåliga vibbar av det namnet då min mormors granne hette Signe, och hon hade svarta tänder och skrattade precis som en häst. Ful var hon oxå. Och jag tänker alltid på henne när jag hör det namnet... Men det kan man ju vänjas av med iofs... Men oxå bra tips Måste säga att alla tips håller grymt hög kvalitet!
kurtan Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Killnamn: Viking Hagbard Fritjof Kurtan Axel Alexander Hugo
megaspappa Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator Där har du en rolig sak.. "Detta är en namnslumpgenerator som föreslår namn utifrån vad föräldrarna heter. Ett enkelt och kul sätt att få namnförslag." Ett kärleksbarn mellan Bossbaver och Megaspappa skulle tex heta Göte.
Starfitter Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Kille: Ludvig Robin Kenny obv Tjej: Millie Eleane Lisa Sara
bossbaver Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2009 LOL, testade den där slumpgeneratorn... och enligt den ska vårt barn heta: Tjej: Vivianne Kille: VOLMAR... Kan man ens heta Volmar? Hade förstått hur den funkade om jag hette Volvo eller Vomera, och på så sätt kom fram till namnet men nu... Nej nu förstår jag inte... Edit. Testade även utan att skriva i några namn och bara klickade på sök, och fick två tips: Fjodor och Manne... Men fan Manne rockar juh, som clownen... Hmm, nåja fler tips önskas Edit igen LOL pappa Mega
IBetUFold Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Gus Dario Huck Doyle Pokerskadad som man är.....
bossbaver Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2009 För att ta en paus i namntipsen så kan jag bara nämna att jag lirat ganska bra på Titan på sistone. Upp 359$ på de senaste 2700 händerna. Har bara lirat 0.25/0.5$ SH cashgame. Har lirat mellan 5 och 9 bord, och har fått ganska bra betalt för mina fina händer, och lyckats slinka en hel del setups. Det är väl anledningen till enligt mig det fina resultatet. Aja, nu ska jag slagga så jag vaknar pigg och FRÄSH i min första 30 åriga dag i mitt liv. Byebye ungdomen, Vuxenlivet here i come!
Snygglenn Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Nu ser jag ju inte dig som WT men om du vill att dina barn ska få den stämpeln resten av sina liv så är ju Ronny, Conny och Vanezza bra namn
Relativitet Postad 11 Juni , 2009 Rapport Postad 11 Juni , 2009 Nytt förslag: Agaton Agaton är oerhört läckert.
Recommended Posts