bossbaver Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2009 Berätta för henne när du torskar 1,5k eller nåt också så blir hon säkert glad. Jag brukar berätta när jag vinner men torskade 2k häromnatten och då höll jag käften om det, lika bra LOL, ja fan jag borde byta taktik. Jag gör exakt det omvända, bara whinar, men berättar typ aldrig om vinstsessioner, så klart hon tror jag torskar. HAHA, Får be henne titta lite i HM, Måste ta nån kväll o titta mer ordentligt. Såg iaf nu att jag ligger 21.3bb/100 över 22k händer. Det får väl ses som klart godkänt tycker jag själv. Och den enda positionen jag numera ligger back på är i BB. Jag är även plus på samtliga stackstorlekar, och ganska major back på "floppat top par med weak kicker" där hitta jag en überläcka. katjing! Jag ser även ut att va back på de händer jag själv inte tagit kommandot pre, dvs back på synade/rejsade händer men plus på typ alla av mig rejsade händer. Öhh ja nåt sånt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 En liten rolig detalj... När man ska ringa valfri kundtjänst (i detta fall skatteverket) så säger ALLTID en telefonröst: "Just nu är det många som ringer till oss, och du är placerad i kö"... ... Vaddå "just nu", det är ju ALLTID så, hos ALLA kundtjänster. Fan så sämst. Varför vågar inget bolag gå ut ärligt och säga: "Vi har som vanligt kö, eftersom vi snålar in på bemanningen. Det är ingen ide att ringa en annan tid, eftersom det garanterat kommer vara kö även då, lycka till." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 kallt idag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 Sjuuuukt omöjligt att vinna dolares idag på SS, antingen bajskort eller fina kort men NOLL träffar. Är väl egentligen rätt bra att det antingen är en fin session eller bajssession, märker jag att det är omöjligt att träffa är det väl bara att lägga ner... Men wtf... Får testa lite senare på Titan istället. Hoppas de är snällare. gårdagens plus tokuppätet iallafall Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 1h session på Titan avklarad. 23$ upp, på 8st 0.25-0.50 bord. Låg 60 upp tills sista 10 min, borde verkligen slutat då jag kände att jag börja lira muppdåligt, och mycket riktigt tappade jag 40 fina $$$. Men ett plus och ett antal titanpoints inspelade hur som helst. Det är sån sjukt stor skillnad på spel på Titan vs SS. titan kan va den siten med världens lägsta seen flop% på. typ varannan hand blir det rundfold liksom. Som tur är, så är många "dumaggresiva" med de konstigaste händer post... Så det är relativt enkelt att plussa ändå. Även fast 3 av 4 AA blir rundfoldade pre... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Nån annan som lirat eller lirar på Titan? Känner ni igen er? Eller är det bara jag som tycker så? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Titan måste vara det tajtaste stället i världen ja, i alla fall FR-borden. Dom flest verkar vilja ha AA-suited innan dom kan tänka sig att gå med och se en flopp Borde ju gå att exploatera det där genom att sno mycket blinds om man är smart. Det är synd att jag inte är så smart... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 ipoker är ju bara totalt söndergrindat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Jag klarar inte av ipoker alls, det är som ni säger söndergrindat. Jag kan iofs bara vinna på svenska spel, någon konstig förbannelse över mig(eller så är jag bara dålig) . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 som jag misstänkte alltså Ska dock ta ut mina dolares därifrån så fort bonusdatumet har gått ut, vilket är om 4 dagar... Har lirat aldeles för lite för att cleara hela bonusen, men lyckats grinda till mig kanske 20 bonus dolalrs o ca 150 inspelade. Är dock extremt missnöjd med resultatet, då det varit en sick seg resa där. Väldigt mycket setups mm som dragit ner resultatet rejält. Hade jag fattat lite tidigare att det inte gick att spela ihop poängen på übermicro, så hade jag LÄTT klarat bonusen, menmen man lär sig av misstagen. Kanske ska ta en ny dollarsite o clear nån annan bonus. Nån som har nåt tips på site? (kraven är väl de vanliga, BARA fisk, sviiiinskön klient, måste stödja HM, stört bra bonus, nästan lite FÖR enkel att spela ihop osv osv,) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Inga planer på Linköping 13/6?????????????? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Inga planer på Linköping 13/6?????????????? Alltså faaaaaaaaaaan Fyller gubbe den 11 och kommer ha lite kalas på lördagen så fakkin tyvärr, så kan jag inte. Hade varit jäkligt skoj, men fan NÄSTA gång då... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Borde ju gå att exploatera det där genom att sno mycket blinds om man är smart. Det är synd att jag inte är så smart... Ja precis, det gör ju det. Typ höja MÅNGA händer från knappen och SB. Och trycka tillbaks från BB när FI gör det samma... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Lira en kortissession på Titan nu, Flöt på bra då jag fick betalt för mina fina händer, och lyckades slinka de händer som kunde kostat. Upp 36$. Hittills upp 204$ på Titan, och tror att jag stannar där... Nu blir det att pröva lyckan på SS. Herr KEN kan inte bara lira poker, han är en jävel på att supa oxå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Tänkte jag skulle posta lite Bossbaverpics i dagboken. Är det nåt speciellt förutom Bossbavers nylle man vill se? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Självklart vill man se vem man spelar mot Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Men för i helvetes jävla livstilt på SS ffs. OMÖJLIGT att vinna några pengar där när man missar ALLA drag, spelar ingen roll att det är meganötfärgdraget, färg+stegdraget, öppetstegdrag+TP. Har jag KK, kommer det A på floppen och FI rejsar, fakkkkkkkkadakkkkkkkkkkk, adölskf jaödfkj aödsklf aödslk fj Sitter o foldar allt skit och ligger på en vpip på typ 15, och de händer jag väl spelar missar jag så katastrofalt stort så det är löjligt. Jag VET att det inte kommer vara så här i all evighet, men såna här sessioner gör att jag bara vill avinstallera samtliga pokerklienter och radera allt som heter poker ur min hjärna. Är så sjukt långt i från att ha rätt psyke för att lira poker, så jag borde verkligen ta och göra det oxå! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Lugn nu, så illa var det inte. Däremot blev det lite konstig stats på dig, känndes som om du satt och limpade/synade med lite väl mediokra händer. Iofs inte så konstigt om frustrationen över att vara kortkall tog över. Men det kommer nästa session! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 på "ditt" bord spelade jag ju nästan ingenting och miniträffa nada, så det blev inte så dyrt, på de andra borden var jag minst lika kall men där blev jag dessutom utdragen... Men nej inte så farligt i pengar, däremot så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt tråkigt. Lägger ner SS för ikväll. eller resten av veckan till och med. Är så sick just nu... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Tänkte som sagt jag skulle posta lite bilder... Bossbaver in chicago: Bossbaver på en kanon: Bossbaver på hojen: Bossbavers casa: Bossbaver in alperna: ... Och sist men inte minst, Bossbaver med ett par Bossbaverglajjor: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Jag ser inga bilder? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Jag ser inga bilder?Testa ett par Bossbaverglajjor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Jag ser inga bilder? sidan 23 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Jaha, finns det några fyllon som vill donera lite pengar till mig ikväll då månne? Tänkte pröva lyckan men det blir INTE på SS iaf. Titan here we come. Wish me luck yall Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 SKÖN 45 min rush på Titan. Eller ja rush o rush, men det rullade in dolares i ganska fin takt. +145$ blev det. Lirade 7/8 bord, 0.25-0.50. I vanlig ordning var random FI dumaggro och spewade bort pengar post flop. Bottenparet pottbetas som regel ända ner till showdown, Här är kvällens flopsyn $50.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, June 06, 11:54:27 ET 2009 Table Fort Frances (No DP) (Real Money) Seat 6 is the button Seat 1: GustafHanseen ( $49.25 USD ) Seat 3: BOSSBAVER ( $27.48 USD ) Seat 5: gymfreaky ( $128.01 USD ) Seat 6: dilsony5 ( $35.45 USD ) Seat 8: Luftmadrass ( $49.50 USD ) Luftmadrass posts small blind [$0.25 USD]. GustafHanseen posts big blind [$0.50 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to BOSSBAVER [ Ah Js ] BOSSBAVER raises [$1.75 USD] gymfreaky folds dilsony5 raises [$6.00 USD] Luftmadrass folds GustafHanseen folds BOSSBAVER calls [$4.25 USD] ** Dealing Flop ** [ Ks, 7d, 2h ] BOSSBAVER bets [$3.50 USD] dilsony5 raises [$23.25 USD] BOSSBAVER calls [$17.98 USD] ** Dealing Turn ** [ Qd ] ** Dealing River ** [ 6h ] BOSSBAVER wins $52.93 USD from main pot dilsony5 wins $1.77 USD from main pot dilsony5 shows [3h, Ac ] dilsony5 hade en vpip på 73% och PFR på ca 40%, och spewade VARJE flop. Så floppsynen var enkel. Jag hade verkligen nöten ::::::::::::::::::: Gratispengar: $50.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, June 06, 11:58:56 ET 2009 Table Manilla (Real Money) Seat 8 is the button Seat 1: BOSSBAVER ( $37.33 USD ) Seat 8: gorgonzola1 ( $29.66 USD ) Seat 10: Hukka79 ( $57.51 USD ) Hukka79 posts small blind [$0.25 USD]. BOSSBAVER posts big blind [$0.50 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to BOSSBAVER [ Ac Kh ] gorgonzola1 folds Hukka79 raises [$1.25 USD] BOSSBAVER raises [$4.00 USD] Hukka79 calls [$3.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 3c, Td, Ad ] Hukka79 checks BOSSBAVER bets [$6.00 USD] Hukka79 calls [$6.00 USD] ** Dealing Turn ** [ Qs ] Hukka79 checks BOSSBAVER bets [$14.50 USD] Hukka79 calls [$14.50 USD] ** Dealing River ** [ 5c ] Hukka79 bets [$32.51 USD] BOSSBAVER calls [$12.33 USD] BOSSBAVER wins $72.66 USD from main pot Hukka79 wins $20.18 USD from main pot Hukka79 shows [8d, Qd ] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts