Gå till innehåll

mods, stäng denna db tack

bossbaver

Recommended Posts

• Svars 955
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack i vanlig ordning för hjälpen med HM Snyggyngve! :)

Dock så är HM helt CP, då jag har 4 sessioner på datum i framtiden... Men aja, nu funkar det ju med hud osv osv iaf imo mm imo +1.

Kan väl sammanfatta dagen med att jag har:

-Målat altan, klippt gräs, skruvat gardinstångsfästen, vattnat blivande gräsmatta och ätit glass, grindat en smula och just ja, en liten grej till.. jobbat 8h... Nu blir det bingen...

För övrigt så borde jag inte lirat den sista sessionen... Fan så kasst jag spelade :-( Träffade ganska bra idag, men dessvärre träffade FI lite väl ofta lite väl bra oxå... så ett par dyra potter, bla färg vs högre färg som jag kanske borde ha slunkit... menmen... Sista sessionen träffa jag å andra sidan inte ett smack så...

Ähh, vetefan va jag svamlar om... måste verkligen gå o lägga mig nu

Edit 1000000000.

En varningsklocka för att man inte bör lira poker borde ju vara att man inte ens kan skriva ett dagboksinlägg förståeligt....Eller när man inte kan vinna över nån med 71vpip.........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack i vanlig ordning för hjälpen med HM Snyggyngve! :)

Dock så är HM helt CP, då jag har 4 sessioner på datum i framtiden... Men aja, nu funkar det ju med hud osv osv iaf imo mm imo +1.

You're welcome!

Och se det som ett tecken från ovan, du kommer förlora även i framtiden så det är lika bra att lägga av! :-P

Länk till kommentar

Har redan snackat skit hoss greger så nu bjuder jag in er oxå, fixa ett datum så kör vi homegame hoss mig....

"Ja för fan, jag är på, bara jag kan" Är med andra ord jäkligt sugen, bara datumet passar så kommer jag... Fakeedit. LOOOOOL, sa jag att jag är trött. ska jag fixa ett datum? Gärna isf. Återkommer. och hörrni. klicka på länken i mitt ovanstående inlägg. Så sjukt härliga människor! :-D

Länk till kommentar

Och se det som ett tecken från ovan, du kommer förlora även i framtiden så det är lika bra att lägga av! :-P

lol ja antagligen. ska posta skärmdump från HM där jag redan nu ser resultaten för 31/5, 6/6, 7/6 och nån mer dag har jag för mig... Riktigt sick. Stämmer de siffrorna den dagen med mina resultat kommer jag kissa på mig. :lol:

Länk till kommentar

Det är så jävla synd att ens AA som träffar triss inte får stå, och det är så jävla synd att jag chickar ur och betar rivrad färg vs FIs triss, och det är så jävla synd att alla vpip 70+ träffar så jefla ofta, och det är så jävla synd att HM strular med datumen så jag inte hittar händerna i rätt ordning, och det är så jävla synd att jag inte vinner mer dolares den här dock korta sessionen än jag gjorde.

Dock är det jävligt nice att jag ändå plussar, lyckas dra ut med AT på T hög flopp och rivrar tvåparet vs FIs KK. Det är den handen som gör att jag ändå slutar på plus idag. 132kr+ på 45 min spel.

I övrigt har jag haft en både rolig och produktiv eftermiddag och kväll. Åkte hoj med ett par kompisar efter jobbet. Sjukt nice i ett sjukt nice väder 8-) Vidare har jag meckat lite hoj, målat lite altan, hängt lite och haft det allmänt bra. Nu blir det sängen då jag ska upp tidigt imorrn för att fixa och trixa med 172 olika saker.

Puss o gonatt!

Er bossbaver

Länk till kommentar

Bra jobbat boss!

Ja tackar, jag tror jag ska ta åt mig en smula allafall, även om jag jag borde tagit ett par händer till.

Ett par sega splitpotter oxå glömde jag whina om :mrgreen: Landa på ett par hundra under EV enligt HM iaf, så även om det inte stämmer 100% kan vi ju iaf konstatera att jag inte var den som drog ut denna session hur som helst.

Nu bingen som sagt. Lycka till ni andra nattugglor, men lämna lite slantar hos fisken åt mig tack!!!!!!!!! :-P

Länk till kommentar

Visade sig att det råkade vara midsomardagen man kanske inte är i bästa form då annars tänkte jag väl inte att det skulle kosta så mycket 2-3K max,,,,,

Är det mot bävern och greger så köper jag gärna in med hela rullen om jag är med och lirar

:-D

Länk till kommentar

Visade sig att det råkade vara midsomardagen

Känns kanske lite som att vi ska kika in en annan dag?

annars tänkte jag väl inte att det skulle kosta så mycket 2-3K max,,,,,

Skoja? 2-3k? Det är ju ffs hela min rulle :lol:

Är det mot bävern och greger så köper jag gärna in med hela rullen om jag är med och lirar

Passa dig snorunge, jag är faktiskt något bättre på poker än vad jag är pokerhjälpsprogramkunnig :mrgreen:

Länk till kommentar

Årets kallaste kväll... Iallafall för Bossbaver på Svenska Spel... Så sick. Träffade NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADA ikväll. Det är så ibland. Träffar var hundrade flopp och då blir det instafold. whine whine whine... Så jävla runkbajstråkigt det är att spela poker när det går såhär. Sick att jag inte backar mer än 135kr ikväll på mina 762 iskalla händer jag spelade... trist trist trist

Kvällens basröst:

Länk till kommentar

Tilt på att jag tog hojen in till jobbet idag utan att kolla vad det skulle bli för väder... Såklart regn hela dan. Fan, jag som gjorde "särskilld tillsyn" på hojen igår. Bara o tvätta idag igen då :-(

Skulle va skönt o klonka lite sol nu alltså.

Länk till kommentar

Tilt på att jag tog hojen in till jobbet idag utan att kolla vad det skulle bli för väder... Såklart regn hela dan. Fan, jag som gjorde "särskilld tillsyn" på hojen igår. Bara o tvätta idag igen då :-(

Skulle va skönt o klonka lite sol nu alltså.

Eller förresten, skit i den klonken. Jag lägger min rungood på pokern ikväll istället. ...Nevermind vädergudarna, glöm det jag sa...

Jag ska fanimej leta upp några sjyssta turrar o lira ikväll, det var sjukt länge sen jag lira nån mtt, och ikväll får det va dags.

Länk till kommentar

Ja, jag skojade nån hundring räcker ju för att det ska bli lagom....

phew 8-) dåså, sign me in. Skoja du om datumet oxå eller? Midsommardagen kanske inte är nötdagen att ragga folk till? Eller så är det just det iofs ;)

Blev inge poker för min del ikväll. Blev vad det ska va en regnig dag, Filmmaraton. - Into the wild och Walk the line. Två riktigt bra filmer! Bossbaver rekommenderar, 5 blykepsar av 5 möjliga. Nu blir det till att nanna kudde. God natt nattugglor.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...