Gå till innehåll

Thaihus för 22 pers!


Orrarah

Recommended Posts

Som rubriken lyder! Hittade detta guldkornet på blocket: http://www.blocket.se/vi/17732982.htm?ca=14_s

 

"

Fantastiskt mindre hotell, förstklassig service med kapacitet upp till 22 personer uthyres. Antingen för en entreprenör på längre tid eller bara för semester. Hotellet kostar totalt per dygn ca. 3000 kronor inklusive frukost. Vill man inte hyra hela hotellet så går det också bra. Otroligt lugnt läge med alla faciliteter. Ring Patrick Lindqvist för mer information "

 

Hade varit så otroligt jävla nötigt om vi kunde få ihop 22 pers här på pf och åka dit! Blir ca 3800 per skalle, i månaden! Kolla bilderna. Ser riktigt fräscht ut!

 

 

zkYQXWzSL.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter som riktigt kasst värde. trist inredning, ligger jätteoff, säkert kasst internet, dyrt och orka bo 22pers. varför inte bara hyra varsin lägenhet på lamaiwanta eller liknande? 700kB/s sist jag var där och inga DC det lilla jag grindade. god mat också.

 

Vadå rätt kul med 22 pers samlade, iofs rätt kast om internet inte är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå rätt kul med 22 pers samlade, iofs rätt kast om internet inte är bra.

 

minns inte hur många vi var på lamaiwanta månaderna efter pokerkollot på oakwood, men gissar på typ 20pers. är ju inte direkt svårt att få 22 rum på oakwood om man bokar i tid heller så ser verkligen inte vad som lockar med blocketlänken. pga världsekonomin går turismen kasst och hotell stänger ner delar av verksamheten eller hela, kommer man ett stort gäng kan man säkert få bo för sig själva om man bara bokar någon månad i förväg. när jag var på lamaiwanta i februari så hade de stängt ner ena huset med typ 20rum, hade ju bara vart för dem och öppna det och låta pokerdegens grisa där ner utan att störa barnfamiljerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ar seriost sugen pa thai till hosten. Viktigaste ar ju bra internet. Hade inga problem med det nar jag var i phatong forra vintern. Haller mig helst i fran storstads liv i *** ocksa. Skulle kunna tanka mig att dela pa en exklusiv villa med ett par st.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter som riktigt kasst värde. trist inredning, ligger jätteoff, säkert kasst internet, dyrt och orka bo 22pers. varför inte bara hyra varsin lägenhet på lamaiwanta eller liknande? 700kB/s sist jag var där och inga DC det lilla jag grindade. god mat också.

 

låter som whine alá shahin89.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste blocket annonsen, och förvånas över att ingen haft mina tankegångar, eller i var fall inte skrivit dessa här. Det finns alltså hotelpersonal!? Är denna hotelpersonal mån tro unga, snygga, storbystade, lättklädda? För isåfall, vad är problemet?

 

"Bordell Uthyres"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste blocket annonsen, och förvånas över att ingen haft mina tankegångar, eller i var fall inte skrivit dessa här. Det finns alltså hotelpersonal!? Är denna hotelpersonal mån tro unga, snygga, storbystade, lättklädda? För isåfall, vad är problemet?

 

kanske http://www.penthousehotel.com/penthouse_hotel/index.html är något för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter som riktigt kasst värde. trist inredning, ligger jätteoff, säkert kasst internet, dyrt och orka bo 22pers. varför inte bara hyra varsin lägenhet på lamaiwanta eller liknande? 700kB/s sist jag var där och inga DC det lilla jag grindade. god mat också.

 

Ja lamai vill man ju verkligen vara i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...