MacDaddy Postad 22 Mars , 2009 Rapport Postad 22 Mars , 2009 Någon duktig spelare här som kan ge lite tips om hur man spelar färgdrag för jag förlorar alltid AIs när Fi har färgdraget. Det stämmer iofs inte, jag vinner 5% enligt PO2 senaste 6mån då jag har resultat. Känns inte som jag gett detta spelet tillräckligt med eftertanke för det måste va ett mkt bra spel att gå AI med färgdrag men jag gör det alldeles för sällan. Citera
Carandiru Postad 22 Mars , 2009 Rapport Postad 22 Mars , 2009 Någon duktig spelare här som kan ge lite tips om hur man spelar färgdrag för jag förlorar alltid AIs när Fi har färgdraget. Det stämmer iofs inte, jag vinner 5% enligt PO2 senaste 6mån då jag har resultat.Känns inte som jag gett detta spelet tillräckligt med eftertanke för det måste va ett mkt bra spel att gå AI med färgdrag men jag gör det alldeles för sällan. Oj, då har du haft otur! Om det är sant det du skrev så är du troligtvis en av dom mest otursförföljda personerna genom tiderna beroende på hur många händer du har spelat under dom där 6 månaderna. Citera
eyedol Postad 22 Mars , 2009 Rapport Postad 22 Mars , 2009 Kollade igenom de trådar du startat. Helt otroligt. Citera
Recommended Posts