Gå till innehåll

Intressant tråd om vad som får sägas och inte...


Recommended Posts

efter att hans två inlägg blivit borttagna så ifrågasatte han Poker.se och deras sätt att ta bort trådar, samt om de hade förgreningar i svenskaspel (ägarna här sitter i styrelsen där, eller något i den stilen påstod han)

De andra två-tre trådarna (epapovers och Lindan123s) har låsts innan jag kunnat påpeka en sak:

 

Är det ett stort missförstånd? Varför pratar Epapover i första tråden om Svenska Spel? :?: SvS har aldrig gjort och kommer väl aldrig att göra reklam på poker.se/pokerforum.nu!?

 

Menas Svenska Pokerförbundet? :?: Förbundet är som jag förstår det för spelare och klubbar, inte pokersajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag räknade för skojs skull, Lindan123 har startat 6 trådar, alla om samma sak...

 

Mycket faktafel på denna sajt! Jag har startat som synes denna tråd plus 3 trådar till....blir man bannad 1-3 eftersom de blivit låsta allt eftersom....i min värld blir det 4 trådar, inte 6....men matte är kanske svårt (?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om vi skiter i svenska spel och poker.se's eventuella "sammarbete" vilket jag inte bryr mig så mycket om, såvida inte han blev bannad av den andledningen - Då bryr jag mig. Men enligt Ängeln17 så är det enbart att han skrivit 2 gånger om en pokersajt som heter Pokermetropol.

 

DOCK har jag fortfarande inte fått någon vettig förklaring till hur det han skrev kunde ses som egenreklam/spam utan så fort jag frågar blir tråden/trådarna låsta vilket jag ser som att de bara undviker frågan *PINSAMT* :oops:

 

Gör om - Gör rätt som man sa i lumpen, inse att ni stängt av en medlem på felaktiga grunder och visa att ni har lite heder i kroppen och häv banningen! Då kommer jag att respektera Poker.se igen som en seriös sajt....

 

För er som inte har hängt med:

http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=54256

http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=54266

http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=54277

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket faktafel på denna sajt! Jag har startat som synes denna tråd plus 3 trådar till....blir man bannad 1-3 eftersom de blivit låsta allt eftersom....i min värld blir det 4 trådar, inte 6....men matte är kanske svårt (?)

 

Det är i alla fall 5 trådar. Vi räknar dom:

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

Jag blev förvirrad av att denna tråden inte var låst trots att det var den andra du startade. Jag trodde därför att det precis som trilogin "Blir man bannad......" var en uppföljare och räknade den två gånger.

 

Matte är nog svårt eftersom du själv fick dina egna alster till fyra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är i alla fall 5 trådar. Vi räknar dom:

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

Jag blev förvirrad av att denna tråden inte var låst trots att det var den andra du startade. Jag trodde därför att det precis som trilogin "Blir man bannad......" var en uppföljare och räknade den två gånger.

 

Matte är nog svårt eftersom du själv fick dina egna alster till fyra.

 

Haha, ja du har fanemig rätt...:oops: Den som du skrev som nummer 3 trodde jag var denna, och startade samma tråd två gånger med en timmes mellanrum för att jag inte trodde tråden blev skapad första gången....var väl lite trött 03.00 :shock: Så jag gör om - Gör rätt - Tar tillbaka och ber om ursäkt...Kanske överreagerar ibland, men känner mig en smula motarbetad på detta forum

 

Fortfarande inget svar dock på min fråga....*VÄNTAR TÅLMODIGT*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marknadsföring är, som du säkert vet om du pluggat det, inte nödvändigtvis gratis. Det är upp till ägaren av den plats man väljer att marknadsföra sig på att sätta priset.

 

På Pokerforum är det inte tillåtet att marknadsföra en pokersite utan att betala för det, på ett eller annat sätt. Det är inte så konstigt - det är ju så forumet tjänar pengar.

 

När postare med få inlägg enbart koncentrerar sig på att uppenbarligen marknadsföra en site betraktar vi det på precis samma sätt som om siten själv registrerat sig och försökt få gratisreklam - som spam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så fort jag frågar blir tråden/trådarna låsta vilket jag ser som att de bara undviker frågan *PINSAMT*

Trådarna blev låsta för att du likt en Duracellkanin på speed postat trådarna under FAQ-gruppen.

 

Om du inte respekterar forumets ordningsregler så kan du inte begära att forumet ska respektera dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja du har fanemig rätt...:oops: Den som du skrev som nummer 3 trodde jag var denna, och startade samma tråd två gånger med en timmes mellanrum för att jag inte trodde tråden blev skapad första gången....var väl lite trött 03.00 :shock: Så jag gör om - Gör rätt - Tar tillbaka och ber om ursäkt...Kanske överreagerar ibland, men känner mig en smula motarbetad på detta forum

 

Fortfarande inget svar dock på min fråga....*VÄNTAR TÅLMODIGT*

 

Ursäkten är godtagen, jag räknade ju fel också som bekant.

 

Hur som helst så överreagerar vi alla ibland, men lösningen på problemet är inte att spamma forumet med en massa trådar. Det snarare underbygger misstanken att vadhannuhette ville göra reklam. Kontakta istället ansvariga för sidan via mail för en riktig diskussion (kan vadhannuhette göra själv).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marknadsföring är, som du säkert vet om du pluggat det, inte nödvändigtvis gratis. Det är upp till ägaren av den plats man väljer att marknadsföra sig på att sätta priset.

 

På Pokerforum är det inte tillåtet att marknadsföra en pokersite utan att betala för det, på ett eller annat sätt. Det är inte så konstigt - det är ju så forumet tjänar pengar.

 

När postare med få inlägg enbart koncentrerar sig på att uppenbarligen marknadsföra en site betraktar vi det på precis samma sätt som om siten själv registrerat sig och försökt få gratisreklam - som spam.

 

Det är väl en viss skillnad på att göra reklam/spamma och att fråga om det finns möjlighet att ni gör en recention av den aktuella pokersajten, om det inte är aktuellt från er sida så är det ju ert beslut, men stäng inte av personer från forumet med några väldigt låååångsökta motiveringar om att han skulle vara delägare för att han reggat sig samma månad som pokermetropol reggade sig i Sverige....:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Motiveringen var inte ett dugg långsökt och dessutom stängde vi inte av honom förrän andra gången. Att det var ett spamförsök var väldigt uppenbart. Inget konstigt alls.

 

Haha, du menar på fullaste allvar att killen bestämmer sig samtidigt som pokermetropol reggas i Sverige (okt 2007) att skaffa en konto på Poker.se/forum för att ca: 1,5-2 ÅR SENARE ställa en fråga om det finns möjlighet att ni skulle kunna tänka er att göra en recention av sidan! Killen är ju visserligen rätt smart, men bra framförhållning är ju knappast något man kan beskylla honom för. Han är glad om han kommer mindre än 1 timme sent till skolan ;-)

 

Sen har ni lite olika motiveringar verenda gång. Ibland för att han skulle ha ett egenintresse i sajten, ibland endast för att skrivit om pokermetropol vid 2 tillfällen!!! Faktum är dock vilket gör det lite märkligt är att han blev INTE avstängd efter sitt andra inlägg om pokermetropol utan först en tid senare då han skrivit lite mer eller mindre kontroversiella inlägg om poker.se...

 

Varför kan ni inte bara inse att ni begått ett misstag och stå för det istället för att krysta frma några mer eller mindre hållbara förklaringar???

 

SKÄRPNING :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är inte en argumentation. Killen försökte spamma en sida, vi tillät inte det, end of discussion. Lev med det.

 

Jaja, skit samma! Fortfarande rätt kul att ni benämner det som en tomtesida tan att själva vara medlemmar på den! Säger en hel del om er som personer! :roll:

 

Jag inser att ni aldrig kommer att erkänna att ni gjort fel, ni har väl för stora egon för det! :oops:

 

DET ÄR MÄNSKLIGT ATT FELA, MEN GUDOMLIGT ATT FÖRLÅTA - Latinsk ordspråk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...