Gå till innehåll

VIP/Uttag


07086515

Recommended Posts

Kostar det något att handla i eran VIP butik förutom ffp?

Inga extra kostnader eller så?

 

Sen en dum fråga men kläderna man kan köp Storlekar och så är 180 cm lång vilken storlek tror ni passar normalbyggd kropp.

 

Lirade på unibet innan då när jag skulle göra ett utag första gången så var jag tvungen och ta kort på mitt leg räkningar pass adress å skicka till unibet är det så på pokerstars också första gången man ska ta utt pengar?? Vill göra uttag till VISA om det nu har någon betydelse..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Precis som 'anynee' skrev så gäller följande: Det kostar inget mer än FPP att handla från FPP-store. Frakten ingår i priset. Inga extra kostnader.

 

Storlek är svårt att tipsa om då det beror på men en del upplever vissa av plaggen att vara åt det större hållet.

 

Uttag kontrolleras av säkerhetsavdelningen men det innebär nödvändigtsvis inte att ID/leg osv kommer att efterfrågas i samband med uttag. Det kan hända.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Storlek är svårt att tipsa om då det beror på men en del upplever vissa av plaggen att vara åt det större hållet.

 

Det där kan jag definitivt skriva under, att plaggen är åt det större hållet. Brukar själv normalt använda XL-tröjor, ibland L, och beställde förra året en baseball-tröja från Stars i storlek XL. Tänkte att den i alla fall inte skulle vara för liten. Big mistake. Plagget som kom var visserligen XL, men den var typ lika stor som ett tvåmanstält kändes det som. Testade tidigare i vintras att ha tröjan utanpå min relativt tjocka vinterjacka och det var inga problem...

 

Beställde därefter i fjol en långärmad t-shirt i storlek L och den satt betydligt bättre. Tror ärligt talat att t o m M hade funkat bra dock. Men som sagt, gå ner en storlek vid beställning av prylar från VIP-shopen skulle jag säga är ett bra tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...