pajas69 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 hej .jag tycker pokerstars har en urusel lobby,tex om man är med i en turnering måste man hoppa ut och in från turren bara för att kolla motståndarnas stackar,annars är väl den den bästa oh största Citera
MJ Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Du behöver väl inte hoppa ut från turren? Bara att öppna ett fönster till. Min favorit är annars Partypoker. Där har de ingen leaderboard och har inga planer att införa en sådan de närmaste tio åren. Citera
PokerStars_Karl Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Hej, Du kan ha uppe turneringslobbyn och turneringsfönstret samtidigt. Du behöver inte hoppa ut ur något. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
khiseer Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Bara trycka på lobby knappen uppe te höger om jag inte har helt fel;P dags o slänga iväg första inlägget nu ? =) Citera
Recommended Posts