Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Arbetsförnedringen tvingar mig att gå på nån jävla intervju imorn, inte arbetsintervju utan nåt jävla 'Communicare' dit man går varje dag för att bli coachad att söka jobb. VARJE DAG, för att få ut mina 2,5k/mån. Verkar fett jävla ovärt, har bättre saker att göra i sommar. Supa t ex. Så jag går dit och snackar med dem, tjejerna där skulle tydligen vara snygga så kan ju vara EV+ att checka läget iaf.

• Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Arbetsförnedringen tvingar mig att gå på nån jävla intervju imorn,

Öhh typ skaffa ett jobb istället så slipper du gå dit... Åsså slipper jag pröjsa skatt för att du ska gå till arbetsförmedlingen och uppehålla nån tjomme där som jag oxå måste pröjsa skatt för...

Postad
Öhh typ skaffa ett jobb istället så slipper du gå dit... Åsså slipper jag pröjsa skatt för att du ska gå till arbetsförmedlingen och uppehålla nån tjomme där som jag oxå måste pröjsa skatt för...

lol jobb

Postad

öööh eehh lol på dig. Jag har sökt en jävla massa jobb utan att ha fått något, det är ingen jävla dans på rosor i dagsläget så inget skattesnack.

Postad

Sorry mate, klarade inte av det. Har en annan på g som jag ska träffa imorn. Men funderar på att banga ur på det, hon har som sagt skrämt mig genom att säga att hon vill ha förhållande. Ska sova på saken och se hur jag gör imorn.

Syn eller fold urmyrakeback?

Postad
Sitter och tittar på Top Gun för 1000e gången. Har för länge sedan insett att jag och Maverick är väldigt lika. Tror ibland nästan att Maverick ska föreställa mig.

Varva den med Days of Thunder var femte gång. Maverick fast i en bil.

Ross radiogubbe: Ross, he's gonna try the slingshot.

Ross: Don't worry, he always goes the outside.

Cole: This one's for you Harry!

Ross: He's going high... NO, HE'S GOING LOW! SON OF A BITCH!

Postad

Jag tror nog jag viker, fan asså.. Och ang. fitta i kikaren, har en liten egen teori.

Om man har en flicka i kikaren som man gärna vill träffa, runka och kolla hur det känns efter. Vill man fortfarande så är det tjejen man vill ha, annars vill man bara ligga. Oftast verkar det inte lika roligt att träffa henne efter.

Bara ett tips från Herr Greger.