GulaGreger Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2009 Arbetsförnedringen tvingar mig att gå på nån jävla intervju imorn, inte arbetsintervju utan nåt jävla 'Communicare' dit man går varje dag för att bli coachad att söka jobb. VARJE DAG, för att få ut mina 2,5k/mån. Verkar fett jävla ovärt, har bättre saker att göra i sommar. Supa t ex. Så jag går dit och snackar med dem, tjejerna där skulle tydligen vara snygga så kan ju vara EV+ att checka läget iaf. Citera
GulaGreger Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2009 Eftersom jag fick en varning för en annan bild precis är det nog lika bra att jag raderar den här. Citera
bossbaver Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Arbetsförnedringen tvingar mig att gå på nån jävla intervju imorn, Öhh typ skaffa ett jobb istället så slipper du gå dit... Åsså slipper jag pröjsa skatt för att du ska gå till arbetsförmedlingen och uppehålla nån tjomme där som jag oxå måste pröjsa skatt för... Citera
Snygglenn Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Öhh typ skaffa ett jobb istället så slipper du gå dit... Åsså slipper jag pröjsa skatt för att du ska gå till arbetsförmedlingen och uppehålla nån tjomme där som jag oxå måste pröjsa skatt för... lol jobb Citera
GulaGreger Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2009 Öhh typ skaffa ett jobb istället så slipper du gå dit... Åsså slipper jag pröjsa skatt för att du ska gå till arbetsförmedlingen och uppehålla nån tjomme där som jag oxå måste pröjsa skatt för... öööh eehh lol på dig. Jag har sökt en jävla massa jobb utan att ha fått något, det är ingen jävla dans på rosor i dagsläget så inget skattesnack. Citera
GulaGreger Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2009 FUCK DAGBOKEN MEGAÅNGEST. Foldade Citera
Snygglenn Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Skalar nog en gata. Gl. instafold är nog enda rätta Citera
GulaGreger Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 loooool jag blir utdragen som en liten hora på nl2, wtf Citera
GulaGreger Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 Dragit in 5.5 inköp på 20 min nu. Deepstack borden på nl2 är sjukt mycket bättre att spela. Där försöker de iaf spela poker utan att pusha varenda hand. Citera
GulaGreger Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 Note to self: Pusha allt som inte har något värde och dra ut. Varje gång. Citera
GulaGreger Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 hahaha nu är det bara sjukt, sätter snart på mig foliehatten och börjar tro på riggen. Citera
GulaGreger Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 Upp några inköp sen igår iaf, men känns som man står och stampar. De spelar iaf verkligen som cpn. De måste ha downs eller något, tänker gör de iaf inte. Citera
GulaGreger Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 Har nån slags "date" imorn. Hon är ute efter förhållande säger hon, det känns lite sådär. Får se hur det går. Citera
GulaGreger Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 Sitter och tittar på Top Gun för 1000e gången. Har för länge sedan insett att jag och Maverick är väldigt lika. Tror ibland nästan att Maverick ska föreställa mig. Citera
Snygglenn Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Sitter och tittar på Top Gun för 1000e gången. Har för länge sedan insett att jag och Maverick är väldigt lika. Tror ibland nästan att Maverick ska föreställa mig. Ja, så är det nog.. Citera
urmy Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Sa ju att du skulle synat edit: bootycall ftw Citera
GulaGreger Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 Sorry mate, klarade inte av det. Har en annan på g som jag ska träffa imorn. Men funderar på att banga ur på det, hon har som sagt skrämt mig genom att säga att hon vill ha förhållande. Ska sova på saken och se hur jag gör imorn. Syn eller fold urmyrakeback? Citera
urmy Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Ja du greger, mtp history och gameflow så går det nog att hitta viket. Men har man fitta i kikarn så är det inte lätt Citera
Staahla Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Sitter och tittar på Top Gun för 1000e gången. Har för länge sedan insett att jag och Maverick är väldigt lika. Tror ibland nästan att Maverick ska föreställa mig. Varva den med Days of Thunder var femte gång. Maverick fast i en bil. Ross radiogubbe: Ross, he's gonna try the slingshot. Ross: Don't worry, he always goes the outside. Cole: This one's for you Harry! Ross: He's going high... NO, HE'S GOING LOW! SON OF A BITCH! Citera
GulaGreger Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 Jag tror nog jag viker, fan asså.. Och ang. fitta i kikaren, har en liten egen teori. Om man har en flicka i kikaren som man gärna vill träffa, runka och kolla hur det känns efter. Vill man fortfarande så är det tjejen man vill ha, annars vill man bara ligga. Oftast verkar det inte lika roligt att träffa henne efter. Bara ett tips från Herr Greger. Citera
urmy Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Du verkar vara en skön typ greger, Berätta lite mer om digsjälv! Citera
GulaGreger Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 Haha ty! Finns fan inte mycket att säga egentligen.. Några speciella funderingar? Kanske skulle starta en tråd i the well Citera
Recommended Posts