Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kom på att jag skrivit fel, min bb/100 låg på strax under 40 på 1600 händer så det får väl klassas som ganska bra till en start. Eller så´är jag så full just nu att jag tänker fel. Inte blivit någon grind ikväll heller då jag som sagt bestämde mig för att följa med och dricka öl.

Imorn ska jag nog iaf försöka vara nykter, kanske om det är dåligt väder iaf. Och isf ska jag grinda. Fast jag kommer nog inte vara nyker, men jag hoppas på det för jag vill spela lite.. tack för dagbokskomplimangen, jag hoppas den är till nöje för någon även fast jag spelar såpass lågt!

Gl hf alla!

• Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

hej hej hej, nyktrat till nu! Blev fan cockblockad av tjejer igår kändes det som. Några tjejer följde efter mig och en kompis hela kvällen, najs najs det här kommer gå vägen tänkte man ju såklart. Men när det var dags för dem att följa med oss hem så var det tydligen inte alls så. Idioter, vilken jävla cockblockning!! Var inte på hela kvällen då, hade ju funnits andra möjligheter om de ändå skulle vara fail... aja, grind strax.

Postad
Haha jag undrade bara vad du menar. Att han fortf lirar nl10?

tänkte mest på vart han är irl.. men nu efteråt var de rätt kul, kom jag på. Han säger "gl där nere" till dig, när han lirar samma nivå :mrgreen:

Postad
Blir lite irriterad på nl2. Så fort man höjer så pushar de, vad är grejen med det? Kan de inte bara spela nån gång.

Jag tror faktiskt att genomsnittsspelaren på NL2 faktiskt inte kan spela. Lär väl inte vara svårt att plussa mot sånt spel heller om du har lite tålamod.

Postad
Jag tror faktiskt att genomsnittsspelaren på NL2 faktiskt inte kan spela. Lär väl inte vara svårt att plussa mot sånt spel heller om du har lite tålamod.

Precis så är det. Man har aldrig någon aning vad de ska visa upp vid show down, lite spännande faktiskt. Har lyckats backa lite idag t om, trodde inte det var möjligt men hade en kass period, högre kåk och såna där fittiga setups. Fått max 3-4 set idag också på över 2k händer, så dagen får räknas som ganska kass. Nya tag imorn, nu är det iaf roligt igen!

Postad
Blir lite irriterad på nl2. Så fort man höjer så pushar de, vad är grejen med det? Kan de inte bara spela nån gång.

Det är antagligen en protest mot att du inte limpar. De vill se floppen billigt men när du höjer blir de förbannade och reagerar primitivt med att trycka in keramiken!

Postad
Jobba nu greger!

Tack så mycket för stödet!

Det är antagligen en protest mot att du inte limpar. De vill se floppen billigt men när du höjer blir de förbannade och reagerar primitivt med att trycka in keramiken!

Haha, jag började garva men du har förmodligen rätt. De visar ofta upp Axo/Kxo vid all-in pre så jag vet inte, kan mycket väl vara så men jag är inte sugen på att calla och spewa bort.

Postad

Fyfan vad tråkigt nl2 är på ett sätt ändå. Skulle ha bättre timlön om jag donerade sperma på heltid. Förvånansvärt många grinders där nere, spelat i två dagar och har händer på jävligt många. Tajtare än 0,5/1 svs många också. Aja, har fått in 3,5k händer på två dagar iaf, får några inköp rakeback. Eller om jag räknat rätt, ca 10 inköp. $83 säger PT att jag rakeat, 27% blir väl ca $20?

Rätt sick rake för nl2 ändå? :D

Postad

Eftersom alla snackar brudar hit och dit och slänger upp bilder osv så vill jag också lägga en brud input från gregers sida. Eftersom jag ändå är anonym här.

Är faktiskt en internetbrud, men träffade inte på facebook eller bdb eller vad annat det finns för fjollcommunities, var nån backpacking sida tror jag. Smart tjej som fan, ingen tiopoängare direkt men jag tycker hon är söt som fan. Har varit borta ett halvår ungefär, men hon kommer snart hem och jag har frågat om en fika då, känns fan som en tjej som det skulle kunna bli nåt med!

(Jag har faktiskt haft förhållande med en 9,5/10 poängare i tre år, så nu är det dags att kombinera snygghet och intellekt) GL GREGER, regelbundet sex nuts obv!!

Postad

Har en fråga om PT och rake, under summary står det:

Hands, 3564 Rake $83

Men under General står det

Hands, 3508 Rake $13

Så nu undrar jag vad som är rätt, hur mycket har jag rakeat? Jag hoppas att det är 83 dolares jag rakeat iaf..