klanton Postad 20 Maj , 2009 Rapport Postad 20 Maj , 2009 Den där hojen är schysst. 6,5k på sportson södermalm. Inte dem bästa delarna men en schysst street/dirt cykel för pengarna. Riktigt najs att åka runt och streeta nu när är lite varmare ute... Citera
Snygglenn Postad 20 Maj , 2009 Rapport Postad 20 Maj , 2009 Den där hojen är schysst. 6,5k på sportson södermalm. Inte dem bästa delarna men en schysst street/dirt cykel för pengarna. Riktigt najs att åka runt och streeta nu när är lite varmare ute... Har ett par aggressive inlines, ganska nötigt! Citera
GulaGreger Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2009 Vad ligger rullen på? hmm typ $140 så det är väl inte så jävla mycket kanske, men jobbar på det! Tyckte cykeln var snygg som fan, men tänker nog köpa nån begagnad och se om jag lär mig nåt/tycker det är roligt. Åker du? Citera
klanton Postad 20 Maj , 2009 Rapport Postad 20 Maj , 2009 Jo andrahandsvärdet på cyklar är sjukt lågt så begagnat är vettigt. Jo jag har cyklat några år. Har mest kört downhill/freeride och har en downhillcykel och en street cykel. Jag har mest kört stora hopp, drops och downhill så jag är typ nybörjare på street. Men det är riktigt roligt! En nackdel bara är att alla 12-åriga kids kör backflips och 360s och det är lite knäckande för självförtroendet Citera
GulaGreger Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2009 åfan, tufft! hahah jag förstår det, jag som ens kan cykla då. Jag tycker bara om att köpa saker, sen får det alltid stå.. Citera
GulaGreger Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2009 Kom precis hem från filmkväll med två tjejer jag knappt känner! Blev inbjuden och vem är jag att tacka nej, den ena är riktigt snygg. Har inget på G med någon av dem vad jag vet, men man kan ju hoppas med tanke på inbjudan och att jag bara träffar dem en gång tidigare. Go go go Greger. Ang. rullen förresten, jag spelar mest enbart för att försöka kliva upp hela tiden istället för att harva. Har inget ekonomiskt problem direkt så pengarna får sitta kvar där tills de ev. skulle behövas. Även om rullen som sagt är väldigt blygsam i dagsläget, jag spelar för lite Citera
klanton Postad 20 Maj , 2009 Rapport Postad 20 Maj , 2009 åfan, tufft!hahah jag förstår det, jag som ens kan cykla då. Jag tycker bara om att köpa saker, sen får det alltid stå.. Hehe det är faktiskt riktigt kul att beställa delar och bygga cyklar. Det krävs en hel del tålamod att lära sig nya trick, men det är grymt kul när det väl sitter. Har just lärt mig att åka fakie (baklänges) och vända och det tar ju en stund att nöta in sånt. Annars är downhillcykling sjukt kul. Borde ju vara nöten för pokerspelare, dyra delar (20-60k+ för en schysst hoj) och mycket fart och adrenalin. Ett tips är ju att åka upp till åre eller gesunda nån helg, hyra en cykel och testa. Många som fastnar i träsket direkt Citera
GulaGreger Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2009 Låter soft som fan! Du får lära mig lite skit då i sann pokeranda! Citera
GulaGreger Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2009 Fi var en jävla fitta som jag blev så jävla trött på. Handen är så jävla lol och hade det varit nån annan hade jag skämts över den men nu blev jag bara nöjd. No-Limit Hold'em, $0.04 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com Button ($4.10) Hero (SB) ($3.41) Preflop: Hero is SB with 2, 2 Button calls $0.02, Hero bets $0.08, Button calls $0.08 Flop: ($0.24) 6, 10, 6(2 players) Hero bets $0.20, Button raises $0.40, Hero raises $3.09 (All-In), Button calls $2.89 Turn: ($6.82) 4(2 players, 1 all-in) River: ($6.82) 2(2 players, 1 all-in) Total pot: $6.82 Results: Button had 8, 8 (two pair, eights and sixes). Hero had 2, 2 (full house, twos over sixes). Outcome: Hero won $6.48 Citera
sandis84 Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Fi var en jävla fitta som jag blev så jävla trött på. Handen är så jävla lol och hade det varit nån annan hade jag skämts över den men nu blev jag bara nöjd. haha klockrent Citera
GulaGreger Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2009 Kom precis hem från go-cartbanan, vi var 8 kompisar och jag kom 3a en sekund efter vinnaren. Trodde jag var solklar favorit wtf... Citera
GulaGreger Postad 22 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2009 Städar lite, har lyckats fylla en sopsäck med kläder som ska slängas. Hur fan har allt skit fått plats i garderoben.. Citera
GulaGreger Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2009 Go go go Greger! Tjejen jag sa häromdagen var riktigt snygg sov hos mig inatt. fuck poker, jag är rungood Citera
GulaGreger Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2009 När kommer ryggdunkningarna? Citera
Snygglenn Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Jag vet vem det är och hon är fan skitsnygg Citera
GulaGreger Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2009 Jag vet vem det är och hon är fan skitsnygg True story Citera
sammejao Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Sitter och funderar lite, kan man höra av sig till tjejen? Det var faktiskt hon som frågade om hon inte kunde sova hos mig. Men svårt att veta om det bara var för natten eller om hon faktiskt är intresserad. Vi sa tidigare idag att vi skulle försöka kolla på film eller så med några stycken men verkar inte bli av.Jag är lätt intresserad att kolla om det skulle kunna bli nåt mer, men man vet ju som sagt inte vad hon vill, hmmm... Vad sitter du på för reads? Citera
GulaGreger Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2009 Dåligt med reads faktiskt, jag tror att hon kaanske skulle kunna vara intresserad men vet inte alls säkert.. Citera
OsantVassSpelare Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Bet/fold brukar vara bättre än check/syn-fold i såna lägen. Go for it. Citera
Zumsar Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Dåligt med reads faktiskt, jag tror att hon kaanske skulle kunna vara intresserad men vet inte alls säkert.. Citera
GulaGreger Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2009 Bet/fold brukar vara bättre än check/syn-fold i såna lägen. Go for it. Tror du har rätt här, känns fel med check. Ska nog vara lite passiv i nån dag eller tre iaf. Citera
Recommended Posts