Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

ska försöka vara seriös men är vidare med 29k typ till dag två. Torskade snabbt en porre med TT vs QQ där jag ändå kom unan billigt men med den å några andra åkte jag ner till 4k (start 10) purrade KTo först in från button på 150/300/25 å fick syn av duktig sv med 88. brädan blank fram till river som var T :D typ 8k efter det och fick in det med KK vs AQ som stod (lol) så 18.l Grindande efter det på som fan och lyckades exploita en donator och gick iom det upp till 40k. Blindandes efter det ner då borden jag satt på var cpaggro överlag och jag inte fick många resteallägen myp mina kortsnitt (/sulla) men slutar iaf på 29 efters att onödigt exploraisat bort lite av stacken i slutet då jag trodde att folk ville vidare till dag två mer än dom ville lol.

 

Nöjd iaf B). Jkk 50, mega 34 eller nåt. GL oss lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

/blu

 

TURADE till mig en plats på en båt som ägdes av MANOLO HAHAHAHAHA. gick dit med monica som ägdew den ledande juvelerifirman i mexico HAHAHHAAHAH. Fyfan vad sjukt. Dom böjöd på kött med beasås och man fick ta så mkt dricka man ville. Dom had etom en est som jobbide där HAHAHAHAH jättesötvar hon och hon danskade mkt med manolokungen AHAHHHAAHAHAH. fyfan vad bra jag mår AHAHHAAHAH jag å emilio ligger här å jkkdonken sover HAHAHAHAHAH megakilllah lol HAHAHAHHAHAha gn nu imon (HAHAHAHHAH) /gurre

 

 

Philly är obv "SalongsB" :lol:

 

Edit:kanskeinte va Philly :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...