Bluwajt Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 ska försöka vara seriös men är vidare med 29k typ till dag två. Torskade snabbt en porre med TT vs QQ där jag ändå kom unan billigt men med den å några andra åkte jag ner till 4k (start 10) purrade KTo först in från button på 150/300/25 å fick syn av duktig sv med 88. brädan blank fram till river som var T typ 8k efter det och fick in det med KK vs AQ som stod (lol) så 18.l Grindande efter det på som fan och lyckades exploita en donator och gick iom det upp till 40k. Blindandes efter det ner då borden jag satt på var cpaggro överlag och jag inte fick många resteallägen myp mina kortsnitt (/sulla) men slutar iaf på 29 efters att onödigt exploraisat bort lite av stacken i slutet då jag trodde att folk ville vidare till dag två mer än dom ville lol. Nöjd iaf B). Jkk 50, mega 34 eller nåt. GL oss lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Hur gick det med fransyskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zuccarello Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 förövrigt så är megakillah så söt /wenny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Billig frukost! Pics plz. Gärna halvnaken emilio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 fjortisresa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 fjortisresa +1 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Agreed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 livepoker är sjukt fjortisresa obv 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zuccarello Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 /blu TURADE till mig en plats på en båt som ägdes av MANOLO HAHAHAHAHA. gick dit med monica som ägdew den ledande juvelerifirman i mexico HAHAHHAAHAH. Fyfan vad sjukt. Dom böjöd på kött med beasås och man fick ta så mkt dricka man ville. Dom had etom en est som jobbide där HAHAHAHAH jättesötvar hon och hon danskade mkt med manolokungen AHAHHHAAHAHAH. fyfan vad bra jag mår AHAHHAAHAH jag å emilio ligger här å jkkdonken sover HAHAHAHAHAH megakilllah lol HAHAHAHHAHAha gn nu imon (HAHAHAHHAH) /gurre Philly är obv "SalongsB" Edit:kanskeinte va Philly Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 fjortisresa Säger du som vill åka på mallorcacharter med en viss jonne.... /emilio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Säger du som vill åka på mallorcacharter med en viss jonne.... /emilio Ska säga att du kallade honom fjortis! /sorkoas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Ska säga att du kallade honom fjortis! /sorkoas Precis vad en fjårtis skulle sagt! /P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Precis vad en fjårtis skulle sagt! /P qft /fhaugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 denna dagboken börjar likna ett högstadiedisco jag gillar de! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Hur gick det med fransyskan? körde på mexikanska ist Billig frukost! Pics plz. Gärna halvnaken emilio facebook senare imo grindat lite cg idag. Ska nog ut eller något nu med fidde h och dom andra donksen i rummet. turre dag 2 imon gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Avundsjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Avundsjuk. varför är du inte här då /ea0707 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 varför är du inte här då /ea0707 Det börjar på J och slutar på obb. /Josef Stalin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 varför är du inte här då /ea0707 är ni redan hemma för kvällen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Den här har jag missat, ni spelar också emop? Antar att ni startade dag2 då för er har jag inte sett rykens av:P Lycka till imorgon om ni är vidare så ses vi kanske på finalbordet hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Den här har jag missat, ni spelar också emop? Antar att ni startade dag2 då för er har jag inte sett rykens av:P Lycka till imorgon om ni är vidare så ses vi kanske på finalbordet hehe. HE HE båda är bust /emilio_15 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 är ni redan hemma för kvällen ? Tjejerna vi hade med oss hem ville inte va ute så länge /ea_0707 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 gaah, tiltad på mig själv. Fick in det i vääldigt marginell spot med KQ vs AK mot assis eller vad han heter här på pf. Borde vikt skiten men tänkte knappt igenom det utan ville bara ha in mina 11 bbs lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 har ni testat restaurangerna som ligger vid opium? aqua har skön atmosfär och väldigt prisvärd mat och på den brevid aqua serverar kobebiff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 har ni testat restaurangerna som ligger vid opium? aqua har skön atmosfär och väldigt prisvärd mat och på den brevid aqua serverar kobebiff Nej inte än. Får väl testa nu ikväll då. /emilio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts