Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

var på bio med pokeremil idag :S:S Sjukt vad tiltad jag blir när dom gör om typ bokens viktigaste scen för filmen när den vanliga inte skulle ta mer tid eller så utan bara gör folk tiltade lol.

 

Arts kan knulla sig också. Hur mår ett "five star" hotel som inte svarar på mejl imo.

 

Nu får någon förklara för mig hur man kan få befogenheten att bli kallad för pokeremil. Vem är det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

spoil lol :evil:

 

tror 2009 nästan är färdigspelat för mig. Landsflykt i 4 månader nu, har kvar emop barcelona och apt macau, sen resten av tiden kommer nog spenderas i asien, innan jag måste hem igen för studier :-(. Kanske lirar en del i december men finns en liten chans att jag lyckas hålla mig borta från nätpoker året ut.

 

Varför ska du inte spela mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pokeremil är kung helt enkelt 8-).

 

 

 

:ola:

 

Kungen

 

Denna pokeremil har bekymmrat mig sedan den 2 juli kl. 04:42????:? :? :? För jag börjar ju fundera i massor, nu fick jag läst detta så börjar jag fundera ännu mer.

 

Har säkert missförstått allt i vanlig ordning, men trodde det var ganska klart vem pokerEmil är?

 

en legend?

 

Tack för svaret.................. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tha pokaemil finns t.o.m på bild här på forumet. :mrgreen:

 

Btw Consp - skulle göra en spellista idag från tuben och har för mig att du gjorde en video till nån riktigt bra metallåt och la upp där för bra länge sen. Nu är jag ju som bekant så jävla gammal så mitt minne är inte vad det borde vara - vad var det för låt och grupp? Help plz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tha pokaemil finns t.o.m på bild här på forumet. :mrgreen:

 

Btw Consp - skulle göra en spellista idag från tuben och har för mig att du gjorde en video till nån riktigt bra metallåt och la upp där för bra länge sen. Nu är jag ju som bekant så jävla gammal så mitt minne är inte vad det borde vara - vad var det för låt och grupp? Help plz.

 

Kan det vara In Flames - Pinball Map ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ska du inte spela mer?

 

För att jag har semester nu :mrgreen:8-)

 

Dock kanske jag blir tvungen att grinda ihop lite mer deg. Var 100% säker på att jag bokat biljett till Barcelona men när jag kom till SAS incheckning så hittade dom mig inte i passagerarlistorna på det flyget. Antingen har jag bokat fel dag eller inte bokat alls. WP jkk! Som tur var fanns det platser kvar på planet till det billiga priset 2770 svenska enkronor, när jag kollade för några veckor sen hade det kostat 8xx kr. Fram med kortet bara, pappa betalar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, In Flames stämmer nog men låten var fel. Har för mig du klippt in en massa scener från en film (som jag också glömt vilken det var) :oops: .

 

evil in a closet är låten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

riktigt najs i barca nu när vi kommit igång :) Sjukt hotell med bara massa äckelrika + vi fattiga pokerspelare som har specialpris :S

 

Blir najs ikväll med middag med ea å Lisas farsa för att sen aknske gå ut.

 

Jag å jkk går in imon

 

nu kommer städningen måste dra:S:S:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I'm on a boat!

 

/blu

 

TURADE till mig en plats på en båt som ägdes av MANOLO HAHAHAHAHA. gick dit med monica som ägdew den ledande juvelerifirman i mexico HAHAHHAAHAH. Fyfan vad sjukt. Dom böjöd på kött med beasås och man fick ta så mkt dricka man ville. Dom had etom en est som jobbide där HAHAHAHAH jättesötvar hon och hon danskade mkt med manolokungen AHAHHHAAHAHAH. fyfan vad bra jag mår AHAHHAAHAH jag å emilio ligger här å jkkdonken sover HAHAHAHAHAH megakilllah lol HAHAHAHHAHAha gn nu imon (HAHAHAHHAH) /gurre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...