Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådär. Grinden avslutad. Låg 1/13 i 109r och slutade på trettonde plats.

 

Antes Vante gick också djupt, bustade som 22a tror jag, en 500k flip med TT < AQs

 

3.5k gav det, ettan får 80k. Hade obv sick run då jag vann en massa flips men tog slut fort när jag torskade AQo < JJ och 22 < AQo inom 10 händer. 22handen var en explosqueeze som jag tror hade jättehögt ev i den aktuella handen men blir en för bred range där egentligen. Så här såg den ut.

 

PokerStars No-Limit Hold'em, $100+$9 Tournament, 8000/16000 Blinds 1600 Ante (6 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

MP (t725756)

CO (t789349)

Button (t1036820)

Hero (SB) (t357730)

BB (t763433)

UTG (t202174)

 

Hero's M: 10.65

 

Preflop: Hero is SB with 2club.gif, 2diamond.gif

1 fold, MP bets t37200, CO calls t37200, Button calls t37200, Hero raises to t356130 (All-In), 1 fold, MP raises to t724156 (All-In), 2 folds

 

Flop: (t812260) Kclub.gif, 7diamond.gif, 3club.gif(2 players, 2 all-in)

 

Turn: (t812260) Qheart.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: (t812260) 6heart.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: t812260

 

Results:

Hero had 2club.gif, 2diamond.gif (one pair, twos).

MP had Aclub.gif, Qdiamond.gif (one pair, Queens).

Outcome: MP won t812260

 

Mp är reg som jag tror öppnad ganska brett. Dom två som synar tror jag i princip aldrig synar shove där. Dom var väldigt tajta och trebetar nog alla starka händer. Han som satt knapp squeezade JJ när jag öppnade från utg 6handat och tankade mot min 4betsshove med AQo. Slowroll liksom.

 

Vann dock ett 7k paket till APT macau. Cashade tot 10.5k vilket ger ett plus på 4 kanske. Duger imo men hade varit nice med ett finalbord i 109r.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske borde spelat igår då, ingen av dagböckerna hade tur så då kanske jag skulle haft.

Jkk tar du med dig bluwajt till macau eller? Jag tar med mig WPTRagnar, kan bli bra.

 

Vet faktiskt inte ens vad som ingår i paketet. Vann på party i alla fall. Tror det blir grymt där med eller utan bluwajt även om jag gärna ser att han hakar på. Vars vann du paket? Åker du ner för emop barca?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vann på expekt, i mitt ingick hotell i 7 nätter, 2,3k i fickpengar, $100 för ipokers fest(som jag missar förmodligen), inköp till turren... Paketet var värt 8k.

Jag kommer inte åka ned för EMOP barca, blir för mkt fram och tillbaka, hinner knappt tvätta mellan allt känns det som... I-landsproblem dock :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vann på expekt, i mitt ingick hotell i 7 nätter, 2,3k i fickpengar, $100 för ipokers fest(som jag missar förmodligen), inköp till turren... Paketet var värt 8k.

Jag kommer inte åka ned för EMOP barca, blir för mkt fram och tillbaka, hinner knappt tvätta mellan allt känns det som... I-landsproblem dock :)

 

Köp nya kläder på Jkks vis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du missade med en minut dock.

 

Fattar inte :(

 

Kanske borde spelat igår då, ingen av dagböckerna hade tur så då kanske jag skulle haft.

Jkk tar du med dig bluwajt till macau eller? Jag tar med mig WPTRagnar, kan bli bra.

 

Tror inte det blir något för mig :( Ska till USA i början av APT och sen tror jag skolan börjar lol :(

 

Köp nya kläder på Jkks vis och lämna kvar dom på hotellrummet utan att det känns

 

+1

 

Kom hem typ igår efter en kul helg hos Consp. Fick även träffa mendi å f"kuben"haugen vilket var grymt. ty för nöthelg gangsta!

 

Inte spelat något idag å lite dåligt samvete för det :( Har ist typ installerat massa skit på min nya lappie som kom häromdan, ska bli skönt att ha en riktigt som går att spela på och inte bara skolskiten.

 

Inte många dagar kvar till barca nu vilket blir grymt! :) PE kommer hit om några dagar och planen är typ att biogrinda innan vi drar till barca på måndagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte :(/QUOTE]

 

Handen utspelade sig 11.54 och han postade 11.55.

 

+1

 

Kul att ni inte berättat att jag glömde kläder imo.

Var det skjortorna eller? Sick beat isf.

 

Har lirat lite ikväll. Cashade tre turrar men bara minicashes efter att jag torskat lite flippar itm. Skeppade hem lite deg i cget i alla fall så slutade några hundra upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Inte spelat något idag å lite dåligt samvete för det :( Har ist typ installerat massa skit på min nya lappie som kom häromdan, ska bli skönt att ha en riktigt som går att spela på och inte bara skolskiten.

 

Unna dig du lite ledigt!

 

/Saltkråke-Lisa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att ni inte berättat att jag glömde kläder imo.

Var det skjortorna eller? Sick beat isf.

 

Ja, alltså var många olika plagg. Väldigt obv att inte ta med dom också, orka svettiga jkk-kläder liksom.

 

Lämnade ju även en flarra absinth som dricks till städtanterna 8-)

 

Unna dig du lite ledigt!

 

/Saltkråke-Lisa

 

:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, alltså var många olika plagg. Väldigt obv att inte ta med dom också, orka svettiga jkk-kläder liksom.

 

Lämnade ju även en flarra absinth som dricks till städtanterna 8-)

 

Klart jag fattar att ni inte tog dom men man vill ju veta när man åker på beats. Så man kan whinea och tröstäta sviniga mängder godis 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart jag fattar att ni inte tog dom men man vill ju veta när man åker på beats. Så man kan whinea och tröstäta sviniga mängder godis 8-)

 

jkk goes deep :S

 

Lycka till i Barca boys! Jag bangar ur och satsar på Malta istället.

 

Tråkigt hakan men ses förhoppningsvis på Malta då om det är 18. Står Minimum age: xx years på hemsidan :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade btw inget att göra så kollade lite hur jag låg till mot mitt årsmål som är 365k sek utcashade, allså 1k om dagen i snitt. Inte vunna då alltså utan utcashade till banken.

 

Ligger atm på ungefär 156k och ett snitt på 774 sek vilket faktiskt var bättre än vad jag trodde. Lite klonkar under hösten nu och det borde nås relativt lätt imfo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var på bio med pokeremil idag :S:S Sjukt vad tiltad jag blir när dom gör om typ bokens viktigaste scen för filmen när den vanliga inte skulle ta mer tid eller så utan bara gör folk tiltade lol.

 

Arts kan knulla sig också. Hur mår ett "five star" hotel som inte svarar på mejl imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken scen menar du?

 

I slutet när han ska stå fast under osynlighetsmanteln och inte kunna röra sig ist för att stå under helt fri lol :(

 

Jag skickade mail till den mailen som stog på EMOPs hemsida, då svarade någon på en minut och bokade allt på ca 5 minuter. Kanske är den mailen du skickat till iof..

 

Edit: andrea.melero@ritzcarlton.com

 

Ja, den jag mejlat till tyvärr :( Eller testat deras vanliga också men kanske kommer på måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spoil lol :evil:

 

tror 2009 nästan är färdigspelat för mig. Landsflykt i 4 månader nu, har kvar emop barcelona och apt macau, sen resten av tiden kommer nog spenderas i asien, innan jag måste hem igen för studier :-(. Kanske lirar en del i december men finns en liten chans att jag lyckas hålla mig borta från nätpoker året ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...