Bluwajt Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Hej Blir nog min fjärde dagbok här, fast har lyckats få med mig jkkman denna gången, så ni slipper höra massa microlimitwhine I varje fall, både jag och jkk fyllde under veckan 18 (säg grattis plz), vilket känns rätt skönt så man slipper vela med massa konton i föräldrars namn och så. Kul också ev spela lite live, vilket nog båda har tänkt. Vet inte riktigt vad vi kommer skriva här. Blir nog lite av varje tror jag. Tänkte presentera mig själv lite så kan jkk göra det sen om han orkar. Började iaf spela för typ tre och ett halv år sedan tror jag, är väl massa som hävdar att det inte är bra för fjortonåriga att spela, men tror jag var relativt mogen även om jag nog inte hade rekommenderat lillebror som är i den åldern att köra. Började obv med frirullar och lyckades klonka några dollar i en och på den vägen är det. Har fram till idag plussat runt 110k sek, vilket jag är både nöjd och missnöjd. Visst känns det jättebra att ha en del pengar innan man är myndig, men tycker jag borde kunna ha vunnit det dubbla åtminstone, men men det kommer väl. Ska tilläggas dock att jag var extremt dålig (inte för att jag är grym nu) fram till något år sedan, men pratat med lite duktig folk osv, så lärt mig lite där iaf Har väl tänkte sätta in 20-30k tror jag och spela på när jag väl får upp kontona. Ser inte hur jag inte ska kunna madplussa med first deposit-bonusarna samt nykontosriggen. Ska nog köra svandinavian poker cruise och något av emop bulgarien eller sidevents i sanremo, får se! Ska fixa upp bankonton osv imorgon, så har inga konton än, utan blir till att spela lite på svs närmsta dagarna, vilket är enda gamla kontot jag har kvar. Orkar dock inte gå ut med nick av förklarliga skäl Övrig info Äldst? jkkman Rikast? jkkman Snyggast? jkkman gogogo! Citera
jkkman Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Ehh. Är turredonk obv. Springer som ett djur. Lirar typ 20-100r, 75-300 fo. Tänkte klonka något på stars redan imorgon. Kom hem från 7 veckors semester i sydamerika i torsdags. Fy fan för kalla sverige alltså. Dock blir det väl kul att kunna grinda igen. Att jag skulle vara snyggare än bluwajt känns jävligt tveksamt. Han är en riktigt söt liten pojke, jag är mest en finnig hösäck som inte tränat en timme sen i december. Går inte i skolan så kanske hinner få in lite volym redan denna månad. Klonkar jag nåt kul så ses vi i San Remo Postar kanske ett headshot sen så får ni se varför det är ständig uppförsbacke på brudjagarfronten. Inget lir ikväll eftersom jag inte har några cash på mina nyöppnade konton. Kommer förhoppningsvis till veckan. Rätt skönt att slippa starta med 6k backet direkt. Citera
skaz Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Bara turneringar ni lirar? GL, kommer följas. Citera
jkkman Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Varför inte gymnasiet jkk? GL Orka skola? Nämen har typ ngt som motsvarar tjänstledighet. Börjar troligen igen kring månadsskiftet nov-dec om jag inte är dollarmiljonär eller nåt vid det laget. ty Citera
Bluwajt Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2009 Bara turneringar ni lirar? GL, kommer följas. Jag kör bara sngs och mtts i stort sett, fast kört lite hucg på slutet också (slår lätt jkk där). Får se, blir nog lite blandat sen. ty! Citera
Rebonius Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Weee! GL Vet ärligt inte hur Bluewajt inte ska plussa med tanke på att han inte ens plussade när jag stejkade honom, men vi får se! Jag har en känsla av att den här dagboken har potential. Citera
jkkman Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Jag kör bara sngs och mtts i stort sett, fast kört lite hucg på slutet också (slår lätt jkk där). Får se, blir nog lite blandat sen. ty! :roll: Citera
sturedenstore Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Fan va många mtt-kids de verkar finnas där ute! Glgl osv, klonka gärnet. Citera
jkkman Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Fan va många mtt-kids de verkar finnas där ute! Glgl osv, klonka gärnet. ty Underutvecklad pannlob lämpar sig inte för cg-grind Weee! GL Vet ärligt inte hur Bluewajt inte ska plussa med tanke på att han inte ens plussade när jag stejkade honom, men vi får se! Jag har en känsla av att den här dagboken har potential. Grind ikväll reb? Citera
Rebonius Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Grind ikväll reb? Nej, har inte MTTgrindat på minst en månad. Borde skärpa mig och spela lite mer poker, men det finns så mycket roligare saker att göra Citera
jkkman Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Nej, har inte MTTgrindat på minst en månad. Borde skärpa mig och spela lite mer poker, men det finns så mycket roligare saker att göra På en söndag-kväll? Citera
Bluwajt Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2009 Weee! GL Vet ärligt inte hur Bluewajt inte ska plussa med tanke på att han inte ens plussade när jag stejkade honom, men vi får se! Jag har en känsla av att den här dagboken har potential. Plussade ju iaf dagen innan stejken började Citera
Rebonius Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 På en söndag-kväll? Vill ju göra mer pengar än folk har gjort på poker! Back to school Citera
jkkman Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Vill ju göra mer pengar än folk har gjort på poker! Back to school Livskvalité > pengar Målet är väl att komma på vad livskvalité är för en själv Citera
Rebonius Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Livskvalité > pengar Målet är väl att komma på vad livskvalité är för en själv Du har helt rätt! Citera
Bluwajt Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2009 lol, bra dbstart Gular obv de k jag hade kvar i ss-rullen efter en cashout. Lite besviken på mig själv, borde klivit efter ett tag men klarar obv inte. Blir att se till att aldrig ha för mycket inne på svs (där jag nog bara kommer köra cg) då inköpen flyger iväg lätt. Aja, får förhoppningsvis upp konton imon och får in pengar senare under veckan, så jävligt taggad på lite riktigt grind i form av turrar obv Tack för alla gl btw! Å lägg ner gullsnacket reb å jkk Citera
jkkman Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Tidig morron. Bläh. Tror jag kommit på hur jag ska få in deg på några konton utöver Stars redan till ikväll. Blir till å ta sig ner på stan och springa mellan banker. Ska nog ta och se till att få en frisörtid också. Det behövs vill jag lova. Citera
MikeTime Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Bahh! Mtp rubriken hoppades man hitta filmklipp och bilder på trevliga, nakna teens... Nåja, gl iaf. Lär väl titta in här då och då eftersom jkk verkar vara en turredonk precis som undertecknad. Citera
nordkvist Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Gl, ska följas. Vad pluggar du bluwajt? Citera
jkkman Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 SuuuuuuuuuucK. Blir typ ingen vettig grind ikväll. Nordea jävlas med att inte ge ut kodbricka till internetbank längre, så jag får snällt vänta på att få mitt visa på posten alt att min insättning till MB kommer in. $800 på stars är det som finns att tillgå. Får försöka snickra ihop något soft minischema av de pengarna. Drar några 20-30r och 50-100fo ikväll kanske. Tyckte tex att 109 turbo kub såg rolig ut menmen Var och hälsade på Sveriges största begåvningsreserv idag. Bästa frisören jag haft hittils. Riktigt trevlig tjej och tyckte själv det blev rätt okej. Hoppas bara att jag kommer lyckas applicera hårgelén lika snitsigt som hon gjorde. Citera
Juggler Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Har du ett visakort så kan du logga in på Nordea med det om du hittar någon kompis med koddosa. Citera
jkkman Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Har du ett visakort så kan du logga in på Nordea med det om du hittar någon kompis med koddosa. Okej, har inget kort där. Målet var att få in cash till ikväll men det gick inte så bra. Hade behövt internetbank redan nu Citera
Recommended Posts