weddie Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Har sedan några månader en lägenhet i centrala Stockholm som i princip står helt still i sin utveckling. Söker nu lite uppgraderingar som kan ta plats i lägenheten både som inredning och i pokersyfte. Whatever, tror ni förstår vad jag menar, det som lägenheten består av nu är: 32" Samsung Relativt nytt men värdelöst ljudsystem Ny Laptop 160 säng (1/3 av lägenheten försvinner där) Barbord med barstolar(skit trist) Så söker även efter schysst soffa med soffbord, mina väggar är vita med en svart/grå fondvägg. Nu ska det bli intressant och se om någon kan vara seriös och ge mig någon vettig respons Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Vad har du för budget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Jag vet inte om du varit på minhembio-forumet, men där kan du få många tips och idéer. http://www.minhembio.com/forum/index.php?showforum=42 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Du har ingen planlösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 14 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Budget ligger runt 50-100k, har ingen planlösning men har 35kvd öppet som jag vill använda, jag ska skissa på en powerpaint efter min lunch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts