TotalFarsa Postad 26 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 Lirade lite RE5, kom till första huset typ där 800 jävlar ville dricka mitt blod... Hmm, kommer att ta en stund för mig att komma igenom detta spel Ska till en polare på lördag och nöta det i co-op mode i hans härliga hifi-källare. Fast man får väl se hur det blir med det eftersom det är landskamp och öl först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Helgplanerna involverar nog mer tv-spel än poker för mig med. Jag har emellertid skrivit ut ett ex av stämningsansökan i Cevianhärvan som jag tänkte plöja i helgen, och eventuellt skriva nåt kreativt om på bloggen. Dessutom ska jag väl försöka sammanfatta min turnering förra helgen i några ord. Första meningen tror jag ska vara: "Det tog inte lång tid innan jag fann årets pokerprofil nedvikt i min sons växasäng". Har jag ork så fortsätter jag väl också nöta lite micro Omaha HL. Rullen är om jag inte missminner mig på 141 dollar. Jag köper in mig för två dollar i taget, per bord. Spelar upp till 4 bord parallellt, fast jag i ärlighetens namn borde hålla mig till två. Hur länge orkar man? Hur stor ska rullen vara för att man ska våga kliva upp till svindlande fem dollar i inköp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Valterego... Det roliga med musik och diverse listor är att ingen och alla har rätt! Ingen av dina topp 5 hamnar på mina topp 5. Din etta är närmst men 3,4 o 5 är en bra bit bak. Jag tackar dock igen för att du får mig att hitta ny musik (för mig) och fortsätt med fler listor plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Hm, kan man smyga in ett inlägg?? Jag har funderat på en topplista men jag fixar inte det. Min musiksmak bygger för mycket på enbart känsla så mina topp 5 ändrar sig hela tiden Men jag ska fundera ut en lista på vilka låtar som berört mig mest. En utmaning kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Så är det definitivt. Det är därför jag skriver "5 av de bästa..." och inte de fem bästa. Nästa vecka ser ju samma lista annorlunda ut Gör gärna en lista och posta här, vore jäkligt kul att få se dina referenser. Fler listor kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Va fan, ångest (när ska jag lära mig att bara hålla käften)!! Nu när jag försöker själv är jag än mer impad av dina listor, särskilt med dina inlevande utlägg om låtarna. Att lista upp 5 låtar är inte smidigt men försöker få ihop det till ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Så länge du gödslar in många "snajdigt" i texten så ordnar det sig nog omalley Drar snart ner till polarens källarhåla för att korka upp lördagsölen och grinda RE5 i co-op mode på hans hd-projje. Good times... Tyvärr har snubben inte tv6 så vi missar fotbollen idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Jag och polaren är igång det går segt vi suger stenhårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Så länge du gödslar in många "snajdigt" i texten så ordnar det sig nog omalley Drar snart ner till polarens källarhåla för att korka upp lördagsölen och grinda RE5 i co-op mode på hans hd-projje. Good times... Tyvärr har snubben inte tv6 så vi missar fotbollen idag Hehe, snajdig signatur TF ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Jag och polaren är igång det går segt vi suger stenhårt Ja, jösses, var ju toksvårt även på nybörjarnivån Blev konstant hackade till rotmoskonsistens. Men jäkligt kul med co-op. Ikväll blir det förmodligen de där två turrarna från toppen av sidan. Om jag inte fastnat i en ny session re5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Ja, jösses, var ju toksvårt även på nybörjarnivån Blev konstant hackade till rotmoskonsistens. Men jäkligt kul med co-op. Ikväll blir det förmodligen de där två turrarna från toppen av sidan. Om jag inte fastnat i en ny session re5 Hur långt kom ni och vad var svårast?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Hur långt kom ni och vad var svårast??Vi har alltså inte kommit långt. Men det berodde iofs på att vi satt och lirade whipeout en hel del också + lyssnade på musik i ren fjårtisanda. Men, vi spelade oss till dess att bödeln har choppat huvudet av semiguiden och folk bryter sig in i det lilla huset och man tvingas springa därifrån. Inte långt alltså. *edit* Just det. Svårast... Att hitta rätt taktik. Springa, skjuta, springa, skjuta. Hur ska man ha ihjäl dom för att spara på ammon osv. Galet. Men co-op var sjukt kul så det får bli att nöta ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Vi har alltså inte kommit långt. Men det berodde iofs på att vi satt och lirade whipeout en hel del också + lyssnade på musik i ren fjårtisanda. Men, vi spelade oss till dess att bödeln har choppat huvudet av semiguiden och folk bryter sig in i det lilla huset och man tvingas springa därifrån. Inte långt alltså. *edit* Just det. Svårast... Att hitta rätt taktik. Springa, skjuta, springa, skjuta. Hur ska man ha ihjäl dom för att spara på ammon osv. Galet. Men co-op var sjukt kul så det får bli att nöta ner det. He, ni har alltså kommit ända till slutet av öppningssevensen, stark Vi ställde bokhylla för ena dörren och averka folk genom fönsterna tills de jävlarna kommer genom taket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 He, ni har alltså kommit ända till slutet av öppningssevensen, stark Vi ställde bokhylla för ena dörren och averka folk genom fönsterna tills de jävlarna kommer genom taket.... Vafan, jag är inte videogamenörd Jag vill vara det, men är det inte. En jäkla skillnad. Yes, skjussade också den där bokhyllan för ena fönstret och klippte ner killarna som kom in genom dörren. Sen var det ju bara att överleva tills den stora killen sprang genom väggen. Då sprang vi ut och försökte hålla oss tillsammans men till slut kom den stora killen ifatt oss och fick tag i mig och satte yxan genom frontalloben. Då stängde vi ner och öppnade en ny öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Vafan, jag är inte videogamenörd Jag vill vara det, men är det inte. En jäkla skillnad. Yes, skjussade också den där bokhyllan för ena fönstret och klippte ner killarna som kom in genom dörren. Sen var det ju bara att överleva tills den stora killen sprang genom väggen. Då sprang vi ut och försökte hålla oss tillsammans men till slut kom den stora killen ifatt oss och fick tag i mig och satte yxan genom frontalloben. Då stängde vi ner och öppnade en ny öl. Hehe, tog nog 4-5 försök innan vi höll ut länge nog för att förstärkningen skulle hinna komma. Vi lirade från 15:00 till 00:00 men lite matpaus vi skule se fotbollen men så blev det inte Fast vi fick bara ihop två timar effektiv speltid. Halva nöjet var ju att orginisera vapnen odyl.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Hehe, tog nog 4-5 försök innan vi höll ut länge nog för att förstärkningen skulle hinna komma. Vi lirade från 15:00 till 00:00 men lite matpaus vi skule se fotbollen men så blev det inte Fast vi fick bara ihop två timar effektiv speltid. Halva nöjet var ju att orginisera vapnen odyl.... Organisera vapnen? Jag hittade bara en sunkig liten pickadoll som konstant ran out of ammo. Ja, så hade man ju kniven också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Organisera vapnen? Jag hittade bara en sunkig liten pickadoll som konstant ran out of ammo. Ja, så hade man ju kniven också... Det kommer... Du får ju inte skjuta hejvilt fattar du väl, ett skott i huvudet sedan fram och göra pungspark..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Det kommer... Du får ju inte skjuta hejvilt fattar du väl, ett skott i huvudet sedan fram och göra pungspark..... Men, men, gör inte det ont på de stackars zombierna? Fick förresten en ny favorit igår som ska gå het i ipoden. Buddy Guy med albumet Sweet tea. Speciellt låten Baby please don't leave me är värd en genomlyssning. Dock inte genom datorhögtalarna. Hittade inte just den låten på tuben men här kommer en annan. Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Står verkligen i valet och kvalet om jag ska skaffa Resident Evil 5 till Xboxet. Fyran var Playstation 2:s finest moment, men demon för femman har gjort mig lite perplex. Visst, looken är grym, men jag är inte alls nöjd med spelkontrollerna efter att ha spelat shooters som Gears of War II och Halo 3 tämligen mycket på sistone. I övrigt har en ny värld öppnat sig för mig när jag äntligen fått arslet ur vagnen och fått igång streamningen mellan xboxet och datorn, så nu är det slut på att kolla på rullar på laptopen. Surround och stor bild ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Visst, looken är grym, men jag är inte alls nöjd med spelkontrollerna efter att ha spelat shooters som Gears of War II och Halo 3 tämligen mycket på sistone.Bara det att du spelar shooters på konsol istället för på dator säger en hel del Men, tror du ska lägga pengarna på annat. Har på känn att du inte kommer att orka dra dig runt RE5. Och så blir väl inte tanten glad om du lägger än mer tid på dessa pojknöjen. I övrigt har en ny värld öppnat sig för mig när jag äntligen fått arslet ur vagnen och fått igång streamningen mellan xboxet och datorn, så nu är det slut på att kolla på rullar på laptopen. Surround och stor bild ftw!Grattis! Den stora frågan är dock, vem hjälpte tid med setupen? Vägrar tro på att du löste det på egen hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Jag kommer inte spela RE5 själv alls, blir bara med polaren. Nu ska han tydligen ha jour i en vecka så han får inte vara mer än 3 meter från brandstationen typ. Då får han inte komma ut på landsbgden till lilla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Sambon åker till Norge nästnästa tisdag och är borta en vecka. Själv ska jag stanna hemma och måla trappen och eventuellt åka på lite livepoker. Men har du inget för dig då så game:ar jag gärna online Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Låter alla tiders, hur bra är du på wipeout??:)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Låter alla tiders, hur bra är du på wipeout??:)?Lika bra som du är på RE5 Men jag har inte Whipeout på min ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Lika bra som du är på RE5 Men jag har inte Whipeout på min ps3 Det ordnar vi, du kan logga in som mig och ladda hem det 4 fri.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts