Hakflem Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Hade tänkt att ta ledigt idag men sen upptäckte jag att Ipokers ECOOP kickar igång ikväll med en alldeles lämplig $215-turre som såklart måste spelas. Ipoker jobbar ju i regel med generösa övervärden så då måste man ju vara där och hugga. Ska strax iväg på ett jobbigt men nödvändigt löppass, sen grindar jag väl igång. Siktar på att få ihop en lite rejälare grind ikväll, i alla fall vad gäller antalet spelade turneringar. Det gäller ju att passa på de få perioder coinflipsen faller åt ens håll. Citera
Kidder Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2009 Hade tänkt att ta ledigt idag men sen upptäckte jag att Ipokers ECOOP kickar igång ikväll med en alldeles lämplig $215-turre som såklart måste spelas. Ipoker jobbar ju i regel med generösa övervärden så då måste man ju vara där och hugga. Ska strax iväg på ett jobbigt men nödvändigt löppass, sen grindar jag väl igång. Siktar på att få ihop en lite rejälare grind ikväll, i alla fall vad gäller antalet spelade turneringar. Det gäller ju att passa på de få perioder coinflipsen faller åt ens håll. Grattis till en fin placering, jag lirar också ECOOP ikväll. Precis hemkommen från ett pass på mina nya inlines, riktigt skoj det där. Pustar ut nu sen kör vi. GL ikväll Citera
Hakflem Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Grattis till en fin placering, jag lirar också ECOOP ikväll. Precis hemkommen från ett pass på mina nya inlines, riktigt skoj det där. Pustar ut nu sen kör vi.GL ikväll Tacktack och glglgl! Liras det nåt mer? Nick på Ipoker? Citera
Kidder Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2009 Tacktack och glglgl! Liras det nåt mer? Nick på Ipoker? Det beror vilken klient jag lirar, idag blir det Mansion, bara för det är smidigast deposit. Nickar "bieder" där, sen det blir stars 80k och SvS 500. Jag trodde jag kunde ditt nick där men hittar inte.. Citera
Kidder Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2009 Idag är det "Ramtut" som gäller Låter som nån gammal farao.... Citera
Hakflem Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Bust på ECOOP. Nån snubbe höjer från cutoff och jag (med 30+bb) trebettar med 99 på BB. Det är andra gången jag trebettar honom så nu instadegar han såklart med KQo och hittar obv K på river i 70bb-potten för en top20-placering. Så har kvällen sett ut för mig på det stora hela, sjukt många rivrar som sänkt mig. Bara kvar i 50 rebuy på Ipoker nu och där ser det inte jättelovande ut. Citera
Kidder Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2009 Busta precis också i ECOOP, riktigt kortkall utom 2 ggr då mina KK höll mot Ax bägge ggr. Men överspela 44 tidigt och sprang in i QQ. Busto i SvS nästan samtidigt. Kvar i 80k där det snart är itm.. Citera
Haslo Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 wp i 750k yesterday. Synd att det inte blev lite större summa pengar. gratz ändå! Citera
Kidder Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2009 Jaha, blev inte mer precis itm i 80k, trist. Imorgon blir det inget lir utan då vankas innebandy istället. Citera
Hakflem Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 wp i 750k yesterday. Synd att det inte blev lite större summa pengar. gratz ändå! Fan, 20:e suger bara jobba! Tyty, man samlar ju som bekant på platser mellan 11-20 i den där sabla turren så en till i samlingen är ju aldrig fel. Semibubblade just ur 50r också. Var shortstackad så jag stoppade in med AQ mot en höjning och bordets superfisk hittar syn bakom med AJ och ursprungshöjaren synar bara också. Jag floppar A och räknar med att trippla upp inför bubbelspelet men blir, såsom cirka 7 gånger tidigare ikväll, givetvis J-rivrad. Riktigt skitkväll, men det var å andra sidan länge sen sist så det får jag ta. Citera
Hakflem Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 Lol, nära att klonka på FTPs superturbo men åker på en setup med två bord kvar. Ligger chipfyra här med 11 spelare kvar. Ändå 6.6K till vinnaren Full Tilt Poker Game #12433044122: $15K Super Turbo KO (92609849), Table 39 - 1000/2000 Ante 250 - No Limit Hold'em - 20:22:32 ET - 2009/05/25 Seat 1: gthumb1 (17,317) Seat 3: VOVO_LEO (20,113) Seat 4: lucyo70 (3,300) Seat 5: bundles_of_noob (15,057) Seat 6: Hakflem (16,517) gthumb1 antes 250 VOVO_LEO antes 250 lucyo70 antes 250 bundles_of_noob antes 250 Hakflem antes 250 lucyo70 posts the small blind of 1,000 bundles_of_noob posts the big blind of 2,000 The button is in seat #3 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hakflem Hakflem raises to 16,267, and is all in gthumb1 raises to 17,067, and is all in VOVO_LEO folds lucyo70 has 15 seconds left to act lucyo70 has timed out lucyo70 folds lucyo70 is sitting out bundles_of_noob folds gthumb1 shows Hakflem shows Uncalled bet of 800 returned to gthumb1 *** FLOP *** lucyo70 has returned *** TURN *** *** RIVER *** gthumb1 shows three of a kind, Aces Hakflem shows a pair of Jacks gthumb1 wins the pot (36,784) with three of a kind, Aces gthumb1: gg *** SUMMARY *** Total pot 36,784 | Rake 0 Board: Seat 1: gthumb1 showed and won (36,784) with three of a kind, Aces Seat 3: VOVO_LEO (button) folded before the Flop Seat 4: lucyo70 (small blind) folded before the Flop Seat 5: bundles_of_noob (big blind) folded before the Flop Seat 6: Hakflem showed and lost with a pair of Jacks Citera
Kidder Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2009 Har inte varit i närheten av pokerborden sen i måndags. Idag blir det dock ECOOP. Egentligen alldeles för dyr och har inte hunnit (läs orkat) satta in mig. Jag kör nåt mindre samtidigt, stay tuned. Citera
Kidder Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2009 Grinden igång, bust redan i 50k på FTP, setup med KK mot AA efter 20 händer. Blev 80k på stars och SvS 500 också. Nu nya nötserien, "Generation Kill", bra att grinda till.. Citera
Kidder Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2009 "Nya" Jaja, sista avsnittet och allt Lirar FT på SvS 500 och kvar i ECOOP på average.. Citera
Kidder Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2009 Klonka SvS 500 idag... Kör vidare i ECOOP....... PS. Bluwajt, visst e de en nötserie?!! Citera
Bluwajt Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Jo, den e bra. Dock rätt många klasser under band of brothers om man ser till krigsserier Citera
Kidder Postad 29 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2009 Jo, den e bra. Dock rätt många klasser under band of brothers om man ser till krigsserier Sant, den håller en klass för sig. Också får jag whina lite, All in preflop i ECOOP med KK mot AA såklart. 2:a gången ikväll på 4 turrar, grrrrrrrrrrrrrrr. Åker som 66:a med 50 platser betalda. Dock lite glad för vinsten i SvS som räddar kvällen. Citera
Skumdum Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Sant, den håller en klass för sig. Också får jag whina lite, All in preflop i ECOOP med KK mot AA såklart. 2:a gången ikväll på 4 turrar, grrrrrrrrrrrrrrr. Åker som 66:a med 50 platser betalda. Dock lite glad för vinsten i SvS som räddar kvällen. Dumt att sitta så länge för det. Jag åkte efter 10 minuter med KK mot AA, mycket smidigare. Citera
Hakflem Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Sant, den håller en klass för sig. Också får jag whina lite, All in preflop i ECOOP med KK mot AA såklart. 2:a gången ikväll på 4 turrar, grrrrrrrrrrrrrrr. Åker som 66:a med 50 platser betalda. Dock lite glad för vinsten i SvS som räddar kvällen. Där verkar du ha hittat din turre. Grattis! Här i Umeå är det den legendariska brännbollshelgen och pga det blir det inget spel förrän söndag. Kom just hem från en relativt lugn fest, men ändock fest. Imorgon går vårt brännbollslag in i turneringen, kl 08:00, dvs uppstigning om fyra och en halv timme. Man bävar ju en smula. På söndag skall det dock matas turneringar igen. Citera
Kidder Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2009 Dumt att sitta så länge för det. Jag åkte efter 10 minuter med KK mot AA, mycket smidigare. Ska tänka på det tills nästa gång, Där verkar du ha hittat din turre. Grattis! Här i Umeå är det den legendariska brännbollshelgen och pga det blir det inget spel förrän söndag. Kom just hem från en relativt lugn fest, men ändock fest. Imorgon går vårt brännbollslag in i turneringen, kl 08:00, dvs uppstigning om fyra och en halv timme. Man bävar ju en smula. På söndag skall det dock matas turneringar igen. Ty, har slutat 1,1,2 och nån mindre ITM i den under maj månad, inte illa pinkat av en trähäst. Citera
Kidder Postad 31 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2009 Har kört ett pass på 5 turrar ikväll men bara kvar i 2. Spelat OK och kom itm i en av dom för småpengar och lite vanliga setups i dom andra, standard med andra ord. Dock kvar i en av dom viktigaste och det ECOOP sen hänger jag med i *80k special på stars. Igår blev det lite mini utgång med kompisar, tog det dock ganska lugnt för jag ville inte trycka i mig onödigt mycket Redbull ikväll för att hålla mig vaken. Kan blir för mycket spew då... Har också varit shoppat idag inför utmaningen i sommar. En sån här fast grön och bättre begagnad. 5000 spänn hoppas jag är ett bra köp. Fick med skorna och cykeldatorn så nu blir det åka av.. Citera
Hakflem Postad 31 Maj , 2009 Rapport Postad 31 Maj , 2009 Har tagit det lugnt med volym ikväll och istället kört några få utvalda. Bust i Brawl och EMOP-satellit men i de övriga är jag kvar. Relativt shortstackad i Million men i liv, ligger 5/30 i Cakes 50K, 24/26 på Pacific 25K och har dubblat upp på FTP 750K Citera
Recommended Posts