Gå till innehåll

När fick jag 100 FPP?


PokerJr

Recommended Posts

Karl eller någon annan man aldrig hör från, kan du se när jag tjänade in 100 FPP?

Jag har inte gjort någon insättning men jag kan väl ändå få en piké av pf.nu? Vet att jag tjänade in 100 FPP någon gång de senaste 5 dagarna! Nick är: [Mawrthin] (med klamrarna!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vadå aldrig hör ifrån? (edit - nu förstår jag vad du menade)

 

Enligt bonussidan här på forumet står det:

3. När du spelat så att du fått 100 FPP, skicka ett mail till goodies@pokerforum.nu med subject PokerStars bonus, 100 FPP, PS Pike samt följande information;

a) Ditt PokerStars användarnamn.

b) Din email som du angav vid registreringen hos PokerStars.

c) Datum och när du nått 100 FPP, kontrollera i din Cashier.

d) Till vilken namn och adress du vill ha din tröja skickad.

e) Det finns blandade röda och svarta - välj en färg. Kanske går det att passa ihop färg och storlek.

 

Har du gjort detta så hör de ansvariga för forumet av sig inom kort. Det är tyvärr inte något jag kan hjälpa dig med mer än att jag kan påminna dem om du har skickat ett mail enligt ovanstående instruktioner.

 

Men om du inte har gjort någon insättning är det nog tyvärr så att du inte kvalificerar dig för bonusen ovan. Möjligt att pf.nu vill skicka dig en tröja i alla fall men det kan jag tyvärr inte svara på.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det gäller alltså de som har skapat sitt konto genom länken här på forumet. Se följande länk:

 

http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27717-pokerstars-fa-en-piketroeja-plus-50-bonus.html

 

Om man har skapat sitt konto genom andra forum, siter osv så kan man ta del av deras erbjudande.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Troligtvis en av de dummaste frågorna idag, men gäller det här fortfarande?

 

 

____________________

 

Ursäkta för bump.

 

Hejsan,

 

Eftersom det fortfarande ligger uppe så ska det vara aktivt. Erbjudandet är dock en deal mellan Pokerforum och varje spelare (vi är inte inblandade), så om du vill vara på den säkra sidan skulle jag rekommendera att du tar kontakt med någon forumansvarig. Alternativt kanske någon har möjlighet att bekräfta i tråden?

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

 

Eftersom det fortfarande ligger uppe så ska det vara aktivt. Erbjudandet är dock en deal mellan Pokerforum och varje spelare (vi är inte inblandade), så om du vill vara på den säkra sidan skulle jag rekommendera att du tar kontakt med någon forumansvarig. Alternativt kanske någon har möjlighet att bekräfta i tråden?

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

 

 

Okej, så det är fortfarande aktivt? :) *förhoppningsvis*

Men vem av de forumansvariga ska jag kontakta? :D

 

EDIT: behöver jag vara medlem på pokerforum.se också eller räcker det med denna sidan då? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, så det är fortfarande aktivt? :) *förhoppningsvis*

Men vem av de forumansvariga ska jag kontakta? :D

 

EDIT: behöver jag vara medlem på pokerforum.se också eller räcker det med denna sidan då? :D

 

Det finns en jävla massa tröjor.

 

pokerforum.se ska du absolut inte vara medlem på, du ska antingen vara medlem på poker.se eller pokerforum.nu (är du medlem på ena så är du automatiskt medlem på andra).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en jävla massa tröjor.

 

pokerforum.se ska du absolut inte vara medlem på, du ska antingen vara medlem på poker.se eller pokerforum.nu (är du medlem på ena så är du automatiskt medlem på andra).

 

Okej, perfekt! :D

men vem är det jag ska maila till om jag vill ha en tröja då? :)

är det den mailen som står i länken i fjärde inlägget eller har det ändrats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...