Gå till innehåll

Bojkott: Comhem


MacDaddy

Recommended Posts

Nu får det fan va dags för mänskligheten att säga no más till till Combort. De ä så äckliga att ha att göra med så man ryser.

 

Man måste betala räkningarna ett par dagar innan sista betalningsdag för kommer det in en dag försent så skickas påminnelseavgift på 50kr vilket gör att man alltid måste betala comhem räkningen några dagar innan man betalar resternade räkningar för de är det enda företaget i Sverige som skickar påminnelseavgift omedelbart och inte väntar ett par dagar iaf.

 

Sen är supporten helt dumma i huvudet. Ofta när man ringt så visar det sig sen att de inte noterat det man pratat om och när man sen ringer tillbaks om samma ämne så köper de direkt att de gjort fel. De är alltså väldigt medvetna om sina egna tillkortakommanden.

 

Kvaliteten på min digital TV är urusel och jag kan ofta inte ens se på Canal+.

För att inte tala om alla man känner som klagar på sin ISP.

 

Nu är det nog! Abonnemanget avslutat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt kort lade av mitt i en porrfilm igår. När min flickvän kontaktakte comhem idag ville de att vi skulle ta kontakt med de som sålt tvn. De är inte direkt villiga att skicka ett nytt kort. Har också haft en massa problem med Canal+. Inte serviceminded för fem öre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig haft några problem med bredbandsbolaget. Visst, har väl varit downtime ett par gånger men över fem år är det ju verkligen ingenting. Ena gången var dessutom "planerad". Bra teknisk support. Långa köer ibland men det är det ju alltid pga alla jävla 40+are som ska ge sig på och leka tekniker på hemburken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt kort lade av mitt i en porrfilm igår. När min flickvän kontaktakte comhem idag ville de att vi skulle ta kontakt med de som sålt tvn. De är inte direkt villiga att skicka ett nytt kort. Har också haft en massa problem med Canal+. Inte serviceminded för fem öre.

 

He-he...berättade din flickvän för supporten, att kortet la av mitt i p-rullen??:mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hört talas om par som njuter av p-rullar tillsammans?

 

Vad är du för en torr typ, som inte känner till det? Självklart förekommer det.

 

Det behöver ju för övrigt inte ha gått till på det sättet, att flickvännen avnjutit p-rullen i hans närvaro, utan att han bara givit henne i uppdrag att ringa Comhem, och klaga på att Comhems kort la av mitt i porrfilmen:lol: :mrgreen: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig haft några problem med bredbandsbolaget. Visst, har väl varit downtime ett par gånger men över fem år är det ju verkligen ingenting. Ena gången var dessutom "planerad". Bra teknisk support. Långa köer ibland men det är det ju alltid pga alla jävla 40+are som ska ge sig på och leka tekniker på hemburken.

 

Har ganska precis samma erfarenhet faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror knappast att comhem har sämre kuntjänst än exempelvist telia eller något annat bolag, allt handlar ju om vilken person man kommer fram till, det är ju knappast så att det sitter 5 personer där som jobbat i 10 år å kan allt som de bör veta,

 

det är säkert över 100 personer som sitter där och alla är olika bra så allting handlar ju om vem av de man kommer fram till, så är det oavsett om det är Comhem, Telia, Tele2 eller vem det nu kan täknas vara.

 

Jag har själv ringt in till kuntjänsten på comhem och fått prata med riktiga nybörjare som inte kunde svara på nåt men även ringt in å fått väldigt bra hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig haft några problem med bredbandsbolaget. Visst, har väl varit downtime ett par gånger men över fem år är det ju verkligen ingenting. Ena gången var dessutom "planerad". Bra teknisk support. Långa köer ibland men det är det ju alltid pga alla jävla 40+are som ska ge sig på och leka tekniker på hemburken.

 

Vad var det där för påhopp?? Känner mig kränkt.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt kort lade av mitt i en porrfilm igår. När min flickvän kontaktakte comhem idag ....

 

He-he...berättade din flickvän för supporten, att kortet la av mitt i p-rullen??:mrgreen: :mrgreen:

 

Hört talas om par som njuter av p-rullar tillsammans?

 

Vad är du för en torr typ, som inte känner till det? Självklart förekommer det.

Det behöver ju för övrigt inte ha gått till på det sättet, att flickvännen avnjutit p-rullen i hans närvaro, utan att han bara givit henne i uppdrag att ringa Comhem, och klaga på att Comhems kort la av mitt i porrfilmen:lol: :mrgreen: .

 

Det var bara jag och min vän Canal+ inatt.

 

Skit i comhem. Den här diskussionen är mer intressant. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig haft några problem med bredbandsbolaget. Visst, har väl varit downtime ett par gånger men över fem år är det ju verkligen ingenting. Ena gången var dessutom "planerad". Bra teknisk support. Långa köer ibland men det är det ju alltid pga alla jävla 40+are som ska ge sig på och leka tekniker på hemburken.

 

Jag hade bredbandsbolaget tills för drygt två år sedan då jag lackade ur på dem rejält. Vi var utan telefon/bredband i drygt fyra dygn medan de påstod att de "jobbade på saken". Detta kunde dock lätt konstateras vara ren lögn eftersom vad de uppgav som skäl att de ej kunde fixa det var att de ej kom in i kopplingsrummet i vår bostadsrättsförening och misslyckades med att komma i kontakt med ansvarig i föreningen. Det var bara det att hon har telefonsvarare, ingen hade talat in. Hade de sagt att de hade fullt upp och det skulle dröja innan de kunde fixa det hade jag kunnat ta det, men upprepade lögner när jag ringde och kollade fick mig att be dem dra åt helvete.

 

Hoppade på ett "3 för 2"-erbjudande från comhem i stället. Visst har det strulat kortare perioder ibland, inget får mig dock att gå tillbaka till bredbandsbolaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
RÖÖÖÖÖÖÖÖV!

 

Är så illa att jag måste koppla in mobila bredbandet i hemmet!

 

Har 6 månader kvar på abonnemangstiden! Kommer man runt det, eller blir man tvungen att offra ett inköp för att slippa skiten?

 

Bahnhof eller BB2?

 

/kuken i fittan.

 

Bahnhof alla dar i veckan. Inte minst för att kunna ladda ner utan att riskera att åka fast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...